Note fondée sur 158 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Check in / Out Hours are awful

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Check in time of 4pm, and check out by 10am is way too restricted for the price.
5 sur 5
par un voyageur

Awesome!!

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
We stayed here because we needed a larger accommodations for our family of five. Our cabin was so cute. We had beautiful view of the lake with the snow. Bruce at the office was amazing. Accommodated me for all the towels that I needed and extras and many extras that I didn’t need lol Overall 10 minutes from Camelback resort awesome location definitely will be back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
My stay was great, would visit again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Beautiful area and close enough to activities. The place was very big and open. Would definitely Stay here again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Extremely beautiful place the only dislike was checking in late and finding our cabin at night it was really hard to see with little to no light illuminating the streets and the directions provided was a little challenging to figure out.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par Ben, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par Ben, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback, Salvatore!