Note fondée sur 49 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Barsala Customer Success Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
lukewarm showers, hard beds, parking fees not disclosed,500 pm check in, high deposit for key fobs, should have stay at casino hotels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Barsala Customer Success Team, Gestion de l’hôtel
We're sorry that your stay did not meet your expectations. We appreciate your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Bathroom and towels were dirty. Parking is on street, IF available, or you park at Circus Circus parking garage. Condo was VERY far from parking, with groceries and luggage. Mattresses were hard, pillows were small and sheet sets didn’t fit mattress properly. Hospitality Manager was absolutely far from hospitable, even though I sent photos of the dirty and unkept bathroom. We left in less than our supposed stay and they did NOT want to reimburse for the other half of the stay saying Expedia doesn’t allow refunds and they honor that. This was anything but a relaxing of a stay. Would not recommend or return!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Barsala Customer Success Team, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize for the poor conditions you experienced during your stay. We take these issues seriously and are actively working to improve the property's amenities and overall maintenance.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Good for family or group
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Barsala Customer Success Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback! We look forward to hosting you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Barsala Customer Success Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay was not what you anticipated.
5 sur 5
par un voyageur de Albany

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Barsala Customer Success Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback! We look forward to hosting you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
Está bonita
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Barsala Customer Success Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Barsala Customer Success Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback!
5 sur 5
par un voyageur de Oxnard

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Property was very nice, unfortunately the tenants/visitors are quite messy. The lobby was very clean on the day we arrived and beyond messy the next. The carpets on the hallways were dirty and somewhat smelly. The unit itself was very clean and the property manager was very responsive. It would’ve been nice for the parking fee to be included in the rental fee. We arrived very late and we could not find parking. Other than this, I highly recommend this rental.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Barsala Customer Success Team, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. We're happy that you had a good stay and look forward to welcoming you again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Barsala Customer Success Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback!