Note fondée sur 1 272 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2023 sur Expedia
Si vous voulez pas de bruit se l’autoroute, demander une chambre numéro impair. Si vous voulez garder un œil sur vos motos, numéros pairs, mettez vous des bouchons et tout va être correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour Guy, merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour chez nous. Nous espérons te revoir bientôt.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2022 sur Expedia
Bruyant et pas de resto intéressant dans le coin
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour Gilles, merci d'avoir noté votre séjour chez nous. Vos commentaires sont appréciés.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2022 sur Expedia
Bien pour une nuit. Mal isolé (on entend le voisin ronfler)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions pour vos impressions. C'est très apprécié.
4 sur 5
par un voyageur

Tout est parfait si vous êtes du bon côté ..

Publié le 23 juill. 2022 sur Hotels
Tout est au mieux, sauf l’isolation sonore des chambres orientées côté autoroute !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2022 par Manager , Gestion de l’hôtel
Bonjour invité, merci beaucoup d'avoir pris le temps de passer en revue votre séjour avec nous.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2024
Room was clean. It was a little noisy at night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Inn at Rohnert Park Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jacob,We're pleased to hear that you found the room clean. However, we apologize for any noise disturbances that affected your stay. Your feedback is important to us, and we will address this issue to ensure a more peaceful experience for our guests in the future. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to welcome you back for a quieter stay soon.Thank You,Inn at Rohnert Park Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Inn at Rohnert Park Management, Gestion de l’hôtel
Dear Troy,Wow, thanks a lot for the PERFECT SCORE RATING! We are thrilled you had a great experience staying with us at Inn at Rohnert Park. We would love to host you again on your next visit to Inn at Rohnert Park. We hope your next trip is just around the corner so that we can get an opportunity to welcome you again!Thank You,Inn at Rohnert Park Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Inn at Rohnert Park Management, Gestion de l’hôtel
Dear Huy,I am sorry to hear that you didn't enjoy your time during your stay with us in Inn at Rohnert Park. We aim to deliver 100% guest satisfaction, but it's apparent in your case that we fell short. Please accept my sincere apologies that we did not exceed your expectations. I wish you would have alerted our staff about the issues you experienced. They would have gladly looked into it and resolved it. I hope you give us another chance to earn your loyalty.Sincerely,Inn at Rohnert Park Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
When they service the rooms they should have a check list so they don’t forget to stock the essential items in the room. I always have to go to the front desk for items that should have been in the room already.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Inn at Rohnert Park Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We appreciate your insight and apologize for any inconvenience. We will implement a comprehensive checklist for our housekeeping staff to ensure all essential items are consistently stocked in each room. Our goal is to enhance the guest experience, and your input helps us refine our services. We hope to welcome you back soon for an improved stay.Sincerely,Inn at Rohnert Park Management
4 sur 5
par un voyageur

It was good for the price

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Good price but the motel is dated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Inn at Rohnert Park Management, Gestion de l’hôtel
Dear david,Thank you for your feedback. We appreciate your acknowledgment of our competitive pricing. We understand concerns about the motel's dated appearance and are actively working on renovations to enhance overall guest experience. Your input is invaluable, and we're committed to ensuring a more modern and comfortable stay for our guests. We hope to welcome you back to experience the positive changes we are making. Safe travels!Thank You,Inn at Rohnert Park Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Price is great..but housekeeping is always unreliable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Inn at Rohnert Park Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for highlighting the attractive pricing at our hotel; we appreciate your positive acknowledgment. However, we sincerely apologize for any inconvenience caused by the inconsistency in our housekeeping services. Your feedback is invaluable, and we are actively addressing this issue to ensure a more reliable and satisfying experience for our guests. We value your patronage and hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Thank You,Inn at Rohnert Park Management