Note fondée sur 890 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de VOIRON

Publié le 24 nov. 2022 sur Expedia
La situation de l’hôtel permet de tout faire à pied. Quartier agréable. Calme. Chambres grandes , bien isolées et bien chauffées, lumineuses.Douche et baignoires peu pratiques. Penderie ridicule. Un seul peignoir, pas de chaussons.. Pas de salle de petit déjeuner. Café gratuit le matin et dégustation de vin à certaines heures.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us and providing the feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2022 sur Expedia
Localisation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2022 par Jen , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! We are so thrilled to hear that you enjoyed your stay. We look forward to having you back again the next time you are in the area!
4 sur 5
par un voyageur

Parking

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Your parking isn’t very efficient, valet was backed all the way to the freeway. We had to find an other lot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Barry, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Aidan. We are disappointed to hear our parking this day was not up to expectations. We hear you and are making changes to improve our valet parking. We look forward to serving you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
The room was clean, well-appointed, offered great views of the city, and was well-stocked. I'll definitely return.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Barry, Gestion de l’hôtel
Wonderful news Dorothy - Thanks and we look forward to your return to the Kimpton Sawyer.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Barry, Gestion de l’hôtel
Hi Max - Thanks for staying and your 5 out of 5 review!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
The room was incredible dusty all over. Check in took over 20 minutes from the time we got in line and there was only 1 person waiting to check in before me. Doesn't seem to be worth the premium price they are charging for the service you get in return.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Barry, Gestion de l’hôtel
Hi Trevor,Thanks for staying and this review. I apologize we did not meet standard expectations with your room cleanliness and the delay at check in. Please reach out to us if there is anything we can do on a future stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
This was a very good quality Kimpton nice and clean with great amenities
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Barry, Gestion de l’hôtel
Hi Gordon,Thanks for staying and your wonderful review. We look forward to your return to the Kimpton Sawyer.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Barry, Gestion de l’hôtel
Hi Charissa,Sounds like we missed the mark and did not meet expectations on this stay. Please let us know if there is something we can do to improve in the future and thanks for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

My New Home Away From Home

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Everything about this hotel is A plus. From check in to check out the service was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Barry, Gestion de l’hôtel
We love being your Home Away from Home at the Kimpton Sawyer. Thanks for staying Shavon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Had a great stay I love this place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Barry, Gestion de l’hôtel
Hi Jesse, We appreciate you and are thrilled you love the Kimpton Sawyer!