Note fondée sur 191 évaluations de clients

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4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Une vrai symphonie...

Publié le 15 sept. 2020 sur Hotels
Chambre bien décorée, lit très confortable, petit déjeuner varié et très bon, personnel chaleureux. Hôtel très bien situé pour visiter Salzbourg à pied
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2019 sur Expedia
Bel établissement, très bien entretenu. Personnel à l'écoute, professionnel. Un bémol sur la chambre, qui ne correspondait pas à ce que j'avais réservé. J'ai été installé dans une chambre secondaire attenante à une +grande donc mal isolée du bruit et très petite.
5 sur 5
par un voyageur

Évaluation de l’hotel Mozart.

Publié le 28 juill. 2019 sur Hotels
Séjour très agréable dans un hôtel très coquet ayant un personnel et une direction très agréables et une envie permanente de faire plaisir. Sa situation a 500 m de la vieille ville permet de dormir au calme. Seule la façade extérieure très banale de l’immeuble ne peut pas laisser imaginer la qualité de l’interieur. Très bon séjour.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
What is good: - Awesome location - Looks nice and modern - Fancy shower What is bad: - Should be cleaner for the price. Generally, it was clean but a lot of dust on everything. - No daily cleaning - Almost no wifi, so don't count on it. Slow and discount all the time. - They have a WhatsApp bot that replies to you. If something goes wrong in my case wifi, there is no one to help and the communication with the bot gets you nowhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Ramin,We are pleased to hear that you loved the location and the design of the rooms. We understand that a clean and tidy room is a basic requirement. We apologise for this unpleasant experience and also assure you that this is not our service standard. We've passed on your message to our colleagues responsible for that, and we'll do our absolute best to make sure it doesn't happen again. We do care very much about the comfort of our guests and would like to make amends for this mistake. Please get in touch if you have any further questions or concernsBest regards,numa Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Various bus stops nearby along with the train station very easy to get around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sam,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,numa Guest Experience Team
2 sur 5
par un voyageur

1,5h waiting support for onljne checkin

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Laszlo,Thank you for your feedback! Just wanted to give you a quick rundown on how our numas work! Our check-in is completely digital, so there’s no reception desk or lines to stand in. Instead, you’ll have a quick registration process before you arrive! On your arrival day, we’ll send you a PIN code, which you’ll use to access the building and your apartment anytime after 15:00. It’s super easy; you’ll love it!If we can get your room ready ahead of 15:00, we’ll let you know. All you have to do is complete the online registration. Remember: no registration, no PIN code, no fun! We hope you'll accept our apologies for the inconvenience. If you'd like to speak in more detail, you can always contact our guest experience team. We are continuously looking out for ways to improve and hope we prove that to you soon.Best regards, numa Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
Best place for me and my girlfriend to sleep away from the crowds yet close enough to the old town. Check in was perfect. The storage lockers were awesome for our last day before our train in the afternoon. Definitely staying here next time I visit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Dwain,We are thrilled to hear that you had a great experience with us. Your kind words about the amenities are greatly appreciated and we are delighted to know that you loved the location and the easy check-in process. We are looking forward to seeing you again soon!Best regards,numa Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Ronelle,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,numa Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Emily,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,numa Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
Sehr schön und ruhig
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Liebe Barbara, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns sehr, dass du deine Zeit bei uns genossen hast. Wir wünschen dir alles Gute für die Zukunft und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,numa Guest Experience Team