Note fondée sur 16 évaluations de clients

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4,1 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

5 star

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Beautiful property in a great area. Spacious!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Great stay with Sonder. Very convenient and professional. Easy check in and out. Would stay again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Travis, thank you for leaving a review. We’re sorry your stay fell below expectations. We’d love to hear more details about your experience. Please feel free to reach out to our 24/7 support team. We look forward to hearing from you soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2023 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Dan, your honest feedback is appreciated. We’re sad to hear about your experience. We’d like to learn more about your stay to help us identify how we can improve for the future. Please reach out to our support team at any time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2023 sur Expedia
Took an 1 1/2 hour to find place horrible directions but place was awesome
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2023 sur Expedia
Great apartment. Very clean and beautiful. Very well located. Walking distance to everything in historic district.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 déc. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2022 sur Expedia
The property is conveniently located within the historic district. It was not cleaned thoroughly as there were ants on the rug in the living room and huge pieces of hairs in the shower. However, the trip turned terrible once I spotted a cockroach in the kitchen on my last day. The response from both Sonder and Expedia have not been ideal nor emphatic to this situation. It's disappointing how customer service is completely lacking with these larger companies.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2022 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Shavonne, thank you for staying with us and providing your honest feedback. Cleanliness is one of our top priorities, and we're incredibly sorry for dropping the ball here. We'll work with our team to ensure these issues don't happen again. Customer service is important to us. We apologize for falling short. Please feel free to reach out to us at any time. We'd love to make this up to you.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 oct. 2022 sur Hotels