Note fondée sur 88 évaluations de clients

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3,4 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Expedia
Entire staff including the front desk, restaurant and bell boys are great.. checking in and out was smooth. Free car drop to the temple and the nearby places in town worked out pretty good.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2023 sur Expedia
There was nothing to be liked about this property it used to be good years ago but now its just a old dated property with old beddings pillows etc. there was no refrigerator in room though there was a cabinet in the room mentioning refrigerator. The TV size is that of a small monitor. The upholstery and beddings etc are old. there is no running hot water one need to call the reception then they switch on the geyser after that also the hot water also comes for very less time, may be the management is trying to save cost by not providing hot water in the bathroom.they give the eye drop size bottle shampoo for 2 ppl. Not a property to stay even for 1 day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2023 sur Expedia
The service is excellent! Very courteous, friendly and helpful staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Expedia
Heartwarming welcome. Very professional and extremely polite. Explain all the facilities in the room
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juin 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 janv. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2022 sur Expedia
Staff was good. Property was very old and the food of the restaurant was below average
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2022 sur Hotels
Nice Property but poorly maintained. Service standards needs to be raised significantly.