Note fondée sur 925 évaluations de clients

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4,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par Yann

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Portland

Publié le 10 mai 2024
Close to several resturants and RiverBend Hospital.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Jordan Miller, Gestion de l’hôtel
We appreciate the perfect review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Jordan Miller, Gestion de l’hôtel
We appreciate your perfect rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
This was one of nicest Best Westerns I have stayed in. The rooms were very comfortable and nicely appointed. The staff was very friendly and informative. Would definitely stay there again when I am in the Eugene area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Jordan Miller, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you had such a great time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Jordan Miller, Gestion de l’hôtel
We thank you for the perfect review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
People were nice and helpful, property was clean, comfy and nice. Thank you for the hospitality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Jordan Miller, Gestion de l’hôtel
We thank you for the great review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Jordan Miller, Gestion de l’hôtel
We appreciate the review
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Jordan Miller, Gestion de l’hôtel
We appreciate your rating.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Their system was down when we got here at 9:30 pm, so we had to wait 30 minutes. Then it came back up and they couldn’t find the Expedia reservation. No amount of confirmation info or calls with Expedia would help speed up the process. We spent over 1.5 hours in the lobby getting it worked out. My first mistake was going with Best Western rather than a more customer friendly facility. Overall, the room was OK, it smelled nice and seemed to be clean, though the basic facilities are dated. On a good note, they kindly opened breakfast for us a little bit early so we could make it to a tournament on time. I never leave bad reviews but this was a mess.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Jordan Miller, Gestion de l’hôtel
We attempted to check you in using your personal card temporarily, but you had refused to let us authorize your personal card. Because our system was down, the Expedia reservation had not come through. We did try to explain this to you as well. We apologize that there was nothing more that could have been done to make the check in faster.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Jordan Miller, Gestion de l’hôtel
We appreciate the perfect rating.