Note fondée sur 934 évaluations de clients

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4,3 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

On a connu mieux

Publié le 4 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Hotel Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback, Jean.Best wishes, Luke -
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2022 sur Hotels
Douche avec seulement de l’eau froide. Aucune excuse ou reaction lors du check out
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2020 sur Hotels
En raison du Covid 19, le petit dejeuner est un self service a remonter soi meme dans la chambre. Lait, cafe, et jus d'orange doivent etre verses dans une cup en carton. Le probleme ce matin, il n'y avait pas de couvercle en plastique . . . . pas tres pratique de remonter en chambre avec 3 cup remplies sans couvercle (plus le restant du petit dejeuner).
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
I must say a special thank you to Toby who greet us on our stay. He was very attentive throughout the property. I do not have any complaint still up to its name. I must add breakfast as it is included was very delicious. Lovely warm very high Satisfaction
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par HOM, Gestion de l’hôtel
Wow, 5-stars! Thanks so much, Sean. We're committed to delivering a great experience to our guests. We're happy to see you were impressed. We hope to see you again and All the best, Martin - Hotel Operations Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Birthday break

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
It was very convenient for what we needed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par HOM, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 10/10 rating, Ian. We hope to welcome you back and All the best, Martin - Hotel Operations Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Staff always provide a first class service, in a friendly maner and style suitable to all.Well done again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par HOM, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 10/10 rating, Paul. The team will be happy to see they made a good impression. We hope to see you again and All the best, Martin - Hotel Operations Manager.
3 sur 5
par un voyageur

As expected, fine for 1 night

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Hotel was OK for 1 night. Hotel is next to the motorway, but not that easy to access. Room was cold and turning the heating up didn't help, just made it noisier. For the rest it was OK.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par HOM, Gestion de l’hôtel
Hi, thanks for your feedback. Thanks for the comments, please feel free to drop us a message so we can discuss this. All the best, Martin - Hotel Operations Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Clean and welcoming.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par HOM, Gestion de l’hôtel
Wow, 5-stars! Thanks so much, Pete. We hope to welcome you back and All the best, Martin - Hotel Operations Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par HOM, Gestion de l’hôtel
Wow, 5-stars! Thanks so much, Julie. We hope to welcome you back and All the best, Martin - Hotel Operations Manager.