Note fondée sur 718 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

A faire et refaire, vraiment une très belle étape

Publié le 30 juill. 2018 sur Hotels
Le cadre est très sympa et la piscine à été tre apprécié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2018 par Brian, Gestion de l’hôtel
Safe travels Pascal. Hope to see you again next time you are stateside.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful rating.
5 sur 5
par Patrick

un motel américain comme on les aime

Publié le 5 sept. 2017 sur Hotels
un motel américain comme on les aime avec un personnel très agréable et un petit déjeuner dans un environnement très cosy. Seul peut-être la diversité du petit-déjeuner est à améliorer (si vraiment il faut trouver quelque chose à redire). on regrette de n'avoir été que de passage rapide pour une nuit et trop pressé et fatigué pour profiter de cet hôtel accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2017
Thank you for your wonderful comments, hopefully next time you can stay longer.
5 sur 5
par qu

Publié le 11 août 2017 sur Hotels
très bon rapport qualité. Malgré situation en bordure de route passante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2017
Thank you for your wonderful comments.

5 sur 5
par Martin

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2015 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2020 sur Hotels
Decent, had discount which lowered price. Noisier as its near main road. Room could be cleaner and overall probably not worth the place. I did not stay for the downtown area and just stopped as an in-between place. Cheaper options/better value probably around
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2020 par Dawn Merriman, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review Josee. It looks like you enjoyed your stay but we did not earn a perfect 10. If there is something we could improve or change to earn that 10 next time you stay we want to here it! Feedback from our guests is how we are able to determine if we are doing our jobs well. Any insight you might provide would be helpful. Again, thank you for staying with us and we hope to see you again soon. Yours in Hospitality,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2020 sur Expedia
Overall nice stay. Unfortunately pool was not open yet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2020 par Dawn Merriman, General Manager, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay. We apologize about the pool. It has been open since July 4th,however we test our chemicals 6 times a day due to COVID and if the chemical levels are not safe we have to close the pool until it is correct. We hope you will come stay with us again and that the pool will be available to you while are here. Yours in Hospitality,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2020 par Dawn Merriman, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for that perfect score! We strive to ensure all our guests are a satisfied as you seem to have been. We are thrilled you enjoyed your stay and hope you will come visit us again soon. Yours in Hospitality,