Note fondée sur 335 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2023 sur Expedia
Bon choix. Belle hotel propre et moderne
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Kristina, Gestion de l’hôtel
Sorry we did not meet your expectations. We hope you decide to give us another chance.Safe travels,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024
Very pleased. Clean rooms, breakfast was good. Every employee was pleasant and helpful. Price was reasonable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par Kristina, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing avid hotel!
5 sur 5
par un voyageur de Summerville

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Kristina, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing avid hotel!Safe travels,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par Kristina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I would like to apologize for not meeting your expectations during your stay with us.Safe travels,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Seemed like someone jiggled my door handle at night! But, free coffee! Breakfast was not ver good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Dawn, Thank you for taking the time to let us know how we did. We apologize for the inconvenience you experienced. We hope you give us another chance in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
The staff was absolutely terrible and threatening and discriminating! Would never recommend this property to anyone!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Jessica,We apologize for your negative experience. If you would like to reach out and provide more information on your stay we would be happy to help resolve any issues.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Nice and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for such positive feedback! We hope to see you here at Avid Hotel again soon. Have a great day!