Note fondée sur 920 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par Tim, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your great review!Quality Inn.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
One night, perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par Adrienne Bell , Gestion de l’hôtel
THANK YOU!
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Publié le 25 juin 2017 sur Expedia
Très propre, personnel très accueillant et serviable
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2014 sur Hotels
Accueil sympa bbq disponible commerce a proximite ideal pour une etape entre boston et chicago .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Crystal Frazier, GM, Gestion de l’hôtel
Dear Karl,Thank you so much for letting us know how we are doing here with your score of 5 out of 5! We appreciate you choosing to stay with us and hope to see you again sometime.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
GREAT STAFF. Clean! Just dated, it is a little worn. But, the staff was going above and beyond to make our stay enjoyable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Crystal Frazier, GM, Gestion de l’hôtel
Dear Charles,I am very happy to read that you was satisfied with our staff and I will be sure to pass your comment along to everyone :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Crystal Frazier, GM, Gestion de l’hôtel
Dear Tina,Thank you so much for your rating of 8 from your recent stay with us! We hope to see you again in the future :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Was all good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Crystal Frazier, GM, Gestion de l’hôtel
Dear Leon,Thank you for leaving us with your feedback about your recent stay with us! We appreciate you choosing to stay with us and look forward to seeing you again sometime :)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Crystal Frazier, GM, Gestion de l’hôtel
Dear Lyn,Thank you for letting us know how we are doing here. A little insight of what would have made your stay more of a 5 star review would be helpful if you could. Thanks for choosing to stay with us :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
The restrooms in the room wasn’t clean floors were not swept the toilet wasn’t properly cleaned or the shower walls I had to personally go out and buy cleaning supplies to clean the bathroom to feel more comfortable for myself and my children there was also a issue with the tv in the room and the internet. and the tv kept blanking out I called the staff but was just told to basically reset the internet connection on the tv but want any help
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Crystal Frazier, GM, Gestion de l’hôtel
Dear Lateria,I am very apologetic for the way that you felt uncomfortable with the level of cleanliness in your bathroom. I am thinking this was a room that was accidentally entered as clean when it was not, as our rooms are not typically this kind of dirty after housekeeping has been in the room. Thank you for letting us know and we will look into this matter.