Note fondée sur 864 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par The Graduate Tucson, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us at The Graduate Tucson. We sincerely appreciate and value all feedback, to continue to provide the best experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2022 sur Expedia
Plus que WoW, tous les détails de déco vintage y sont présents, même avec les cartes d’accès!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2022 par Jordan, Gestion de l’hôtel
Nathalie,Thank you so much for your feedback! We are happy you enjoyed your stay. We hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2021 par Jordan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us. We appreciate your positive feedback! Warm regards, Graduate Tucson
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2021 par The Graduate Tucson, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us at The Graduate Tucson. We sincerely appreciate and value all feedback, in order to continue to provide the best experience. We are glad you enjoyed your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024
Great decor close to U of A and walking distance to shopping and dinng. Nice rooftop pool area but very small only 8 lounge chairs available
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Mikey, Gestion de l’hôtel
Hi, Danielle. Thank you for the high marks. Come back anytime!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
When I checked in for the most expensive room in the hotel, I was given a dirty room then moved to a lesser suite. Was expecting better for that kinda of money spent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Mike, Gestion de l’hôtel
Hi, David. We apologize for the embarrassing mistake. It's not the norm at Grad Tucson. We refunded 150 to your Expedia virtual yesterday - hopefully it has already processed through your Expedia account.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par jm, Gestion de l’hôtel
We are so glad you had a great time, please visit again!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Sammie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us at The Graduate Tucson. We are thrilled that you enjoyed your stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Emma, Gestion de l’hôtel
Hello Robert! Thank you for taking the time to leave feedback about your stay! We are happy that you enjoyed your time with us and hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur de Bloomington

Publié le 10 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Sammie, Gestion de l’hôtel
Good morning, thank you for your recent stay with us at The Graduate Tucson. We are thrilled that you enjoyed your stay with us!