Note fondée sur 931 évaluations de clients

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4,6 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par Florey de Switzerland

Publié le 18 juin 2013 sur Hotels
Hotel pratique et bien situe en bordure de ville avec de nombreux restaurants. Convient parfaitement pour une etape agreable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Check in was quick, our room was clean, breakfast was good!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par GSR, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express Tupelo. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Thank you, Angela Copeland General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Edwards

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par GSR, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express Tupelo. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Thank you, Angela Copeland General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par GSR, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express Tupelo. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Thank you, Angela Copeland General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Awesome great breakfast
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia