Note fondée sur 920 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2023 par Linton RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Thank you for taking the time to complete our survey. Everyone here at the Red Roof Inn & Suites Vicksburg was proud to see your 10/10 score. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,LintonRediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Bon sejour

Publié le 1 nov. 2018 sur Hotels
Hotel propre literie confortable bon petit déjeuner.L’hotel est En pleine rénovation et les couloirs encombrés par de nouveaux équipements: climatiseur, microonde. Sans gêne particulière.Dommage que les rideaux de la chambre soient tout déchirés.....Pas de plateau de courtoisie dans la chambre mais du café à l’accuiel
4 sur 5
par un voyageur

Hotel a conseiller

Publié le 11 mai 2018 sur Hotels
Bon hotel propre bon petit déjeuner l accueil très bien Juste un peu bruyant
5 sur 5
par un voyageur de paris

hôtel que je conseil très bon

Publié le 11 mai 2018 sur Hotels
hôtel avec un personnel très sympa, lits confortable, breakfast très bon, juste problème de wifi
3 sur 5
par un voyageur

Pour une nuit pas plus....

Publié le 9 mai 2018 sur Hotels
Piscine fermée! Internet très faible débit ! Hôtel vieillissant ! Aurait besoin de rénovation ! Imprimante dans le hall qui ne fonctionnait pas et personne pour nous aider !
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2013 sur Hotels
relativement cher
5 sur 5
par Alice de Strasbourg

Équipe très sympathique

Publié le 19 août 2013 sur Hotels
Tout était très bien. Sauf peut-être la localisation dans la zone commerciale
3 sur 5
par un voyageur

Review of stay

Publié le 21 mars 2024 sur Hotels
Overall, decent. Hallways smelled though but at least the rooms smelled clean. Continental breakfast did not happen cause the worker did not show up, but there are waffles and cereal. Milk had an expired label but still good though since it was probably frozen. Main thing is the housekeeping service is a little too quick to get you out. Came knocking on our door an hour before check out demanding us to leave. So they need to be more aware of the time. Decent stay overall, just get out as soon as you can and you’ll be good. They only had one cup though for ice/water. They did have a fridge and microwave with tv. Although remote was not working too well. I give it a 5-6 ratibg
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Xao RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Valued Guest,Thank you for sharing your feedback with us. The team at the Red Roof Inn & Suites Vicksburg was pleased to know that you were fond of our clean rooms and that your stay was decent. However, you made mention of your issues with the TV remote and the unfavorable hallway odor. As such, your sentiments may be kept into consideration going forward.Guest feedback, like yours, aids in the growth of Red Roof, so we would like to extend our thanks for your feedback. It would be our pleasure to provide you with improved stays in the future.Regards,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Xao RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
The team at our Red Roof Inn & Suites Vicksburg would like to thank you for sharing your feedback with us, Hannah. We aim to deliver a positive experience to all our guests, so we were happy to know that your stay resulted in a 5/5 score. However, we would love to hear about your stay, so please feel free to share.Once again, on behalf of Red Roof, we would like to extend our gratitude for your rating. It would be our pleasure to host you under our roof again in the future.Faithfully,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist
1 sur 5
par un voyageur

Das absolut schlechteste Hotel in dem ich war!!!

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Diese total versüffte Baracke ist mit Abstand schlechteste Hotel wo ich in den letzten 10 Jahren übernachtet hatte (... und das waren weltweit sehr viele Hotels). Die Rezeption war nicht besetzt (kurz vor 18 Uhr), man musste 30 Min. auf die Dame wartenund ihre die Motivation war entsprechend. Es sah so aus als hätte sie einen Tiefschlaf, selbst meinen Anruf im Hotel konnte keinen Mitarbeiter anlocken. Mit mir warteten dann anschliessend 4 weitere Gäste. Das erste Zimmer musste ich umgehend tauschen, da es wie in einer Raucherkneipe roch, obwohl es wohl ein rauchfreies Hotel sein soll. Das zweite Zimmer war dann rauchfrei aber auch total desaströs. Sauber war wohl mal was anderes, Die Stoßleisten hingen weg, die Lampenschirme waren total krum, der Boden hatte wohl schon länger keine Reinigung mehr gesehen, die Klimaanlage hatte früher auch mal mehr Lamellen und war sicher auch mal sauber. Das wirklich einzigste was zumutbar war war das Bett. Da ich leider keine Alternative hatte und war mein erster Gang zum nahegelegen Walmart um Desinektionstücher zu kaufen. Dank Oropax konnte man auch schlafen. Am Morgen dann die nächste Katastrophe. Das Fürhstücksbuffet, bestand aus fast gar nichts; Kaffee gab es, Milch etwas Conflakes und eine Waffelautomaten. Alles andere war leer und der Saftautomat war defekt, ein Auslauf für Saft war abgebrochen. Es gab sogar eine Mitarbeiterin, die war aber nur mit sich selbst beschäftigt mit telefonieren und rauchen. Fotos lade ich gern hoch!