Note fondée sur 95 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Wainscott Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to see you again, soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
It was a very plesant stay. Property was in excellent condition
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par The Sagaponack, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
The property will be asking you to fully refund us for our stay. Reason being that it was still under construction and renovations. Also, we got locked into our room. Lock was faulty. Made me very nervous. Please let me know when to expect our full refund.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par The Sagaponack, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We apologize for the inconvenience and your concerns during your stay. We have notified Expedia regarding your refund.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
The staff was very friendly. Stained and dingy carpet throughout the stairs and hallway. Disappointing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par The Sagaponack, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We apologize for the inconvenience as we are still working around the property to improve our guest experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
new remodel is very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Wainscott Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are so glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again, soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Wainscott Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
The staff is wonderful and the rooms are nicely decorated. The hotel is going through a renovation so is not very presentable for now but should be all fixed bt July 1st.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Wainscott Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. It was such a pleasure to host you during your stay, and we hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Wainscott Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
Looks like the were in the process of updating? Lots of construction people and debris but we also went during off season so it made sense. Have to drive everywhere but still convenient!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Wainscott Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate your understanding while we are under renovation. We are working very hard to give all our future guest a memorable experience. We hope you will return soon, so you may experience it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Wainscott Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review. It was a pleasure to have you stay with us. And we hope you come back to see us next time you are in the Hamptons.