Note fondée sur 761 évaluations de clients

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4,0 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Weronika W. - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,The entire staff of the Campanile Warsaw is very grateful for this high review. It was a pleasure for us to host you. Hope to see you soon.Yours faithfully,Weronika W. – Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2023 par Weronika W. - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yaxuan,Thank you for your time and positive opinion after staying at Campanile Warsaw.We hope that we will be able to host you again in the future. It was a pleasure.Yours faithfully,Weronika W. – Front Office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2023 par Anastasia T. - Shift Leader, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion.I am so happy that you liked our hotel. We are doing day after day all our best to make all guest’s stay as much comfortable as we can. We look forward to welcoming you again!Kind regards,
1 sur 5
par un voyageur

Bad

Publié le 5 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2021 par Weronika W. - Shift Leader, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Campanile and for taking the time to leave us your feedback. Please accept our sincere apologies, we kindly encourage you to visit us again in the future to demonstrate that we can deliver high level of hospitality and guest experience.
4 sur 5
par un voyageur

Hotel agreable

Publié le 19 oct. 2020 sur Hotels
Très bon rapport qualité prix. Hôtel un peu loin de la ville mais le tram et le train permettent un rapide déplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2020 par Jakub G - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am very happy that you enjoyed your stay with us and you rated all of our services on high level. Hope to see you back soon. Kind regards, Jakub G. Front office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Solution pratique à bon rapport qualité-prix

Publié le 9 août 2020 sur Hotels
L'hôtel est bien desservi par les transports en commun et proche à pied d'un très grand centre commercial et du PKIN. Pour des raisons sanitaires, le ménage en chambre n'est plus assuré et le buffet du petit-déjeuner a été remplacé par un service à table.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2020 par Katarzyna C - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying in our hotel and for finding time to write this review. The comfort and satisfaction of our Guests are the most important values for us and we are working hard to continue the improvement of our customer experience. We are more than happy that you enjoyed your visit. We are hoping to see you soon. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par Jakub, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am very happy that you enjoyed your stay with us and you rated all of our services on high level. Hope to see you back soon. Kind regards, Jakub G. Front office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 5 févr. 2020 sur Hotels
Chambre propre et correct. Un petit problème c'était le bruit du train.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2020 par Jakub, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am very happy that you enjoyed your stay with us and you rated all of our services on high level. Hope to see you back soon. Kind regards, Jakub G. Front office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2019 par Jakub, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am very happy that you enjoyed your stay with us and you rated all of our services on high level. Hope to see you back soon. Kind regards, Jakub G. Front office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2019 par Jakub, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. I am very happy that you enjoyed your stay with us and you rated all of our services on high level. Hope to see you back soon. Kind regards, Jakub G. Front office Manager