Note fondée sur 869 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 15 juill. 2023 sur Expedia
Pas pire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par Pritesh Patel., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us, your feedback will help us for to do better for our guests. We apologize for your inconvenience at our hotel.Thank you.
par un voyageur
Publié le 21 mars 2022 sur Expedia
nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2022 par Wilson Anthony , Gestion de l’hôtel
Good Morning
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Arlington/Washington DC. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We can understand your frustration. We pride ourselves in giving the best possible guest experience at all times, we are sorry that we fell short in this instance.
We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
Kindest regards
par un voyageur
Éviter cet hotel
Publié le 24 nov. 2019 sur HotelsEviter cet hôtel, la chambre donne sur la rue, la chambre est vieille, pas propre, trés bruyant car mal insonorisée.
Vieilles installations et l'accueil est pas accueillant.
par un voyageur
Publié le 4 mai 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 avr. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Très moyen
Publié le 14 août 2018 sur HotelsLe personnel est courtois mais l'immeuble manque d'entretien et mérite un minimum de rénovation, la piscine est hors d'usage. L'hotel est bien situé car il est environ 1.5 km d'une station de métro.
par un voyageur
Publié le 7 août 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 mars 2024
par un voyageur
Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Pritesh Patel., Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
par un voyageur
Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
The building is pretty old. Lots of street noise, and some rooms were overly hot (there was second baseboard heater hidden and turned up high) Free breakfast but very basic.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Pritesh Patel., Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.