Note fondée sur 109 évaluations de clients

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2,9 sur 5
32 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par nick patel , Gestion de l’hôtel
Hello. Thank you for leaving a review of your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2023
The room was dirty and the shower leaked, didn’t even stay. Lost out and stayed at rest stop in car
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par mike , Gestion de l’hôtel
1st of your rev was day earlier you called twice and change your rev we work out with you nd when u came this afternoon before we check you in we did check the room and it was perfect and you review was totally false you said you left not stay in the room but i just talk with you and check you and other guest in the room and you told me 4 time you didn't write the review so please stop send false review we going to send your review to expidia and we always take the pic before the rent the room
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2022 par n patel, Gestion de l’hôtel
We are so sorry that your experience was not what you or the hotel expect. We are using your feedback to improve everyone's experience, and hope that you will give us another opportunity to show you our true hospitality when you are next in the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2022 sur Hotels
Me gusto el lugar limpio y seguro sin problema alguno buena atención gracias
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2022 sur Hotels
Someone kept messing with the door all night therefore didn’t sleep much
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2022 par N P , Gestion de l’hôtel
Guest satisfaction means everything to our team, so we sincerely apologize for letting you down. What you have detailed is not representative of the high standards we aim to uphold. Rest assured, your constructive insights will be looked into further
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2022 sur Hotels
I was there for one night and it was a really good room
5 sur 5
par un voyageur

Great rates, very accommodating

Publié le 5 avr. 2022 sur Hotels
Easy to access, Plenty of space for our moving truck to park, great prices! Nick at the front desk was simply amazing. Beds were comfy, air conditioning worked really well. Very happy with our stay!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mars 2022 sur Hotels