Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2022 par Anthia (FOM), Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. However, we do strive for a score of ten. Please, let us know how we can provide better service.
4 sur 5
par Luc de Laval

Chambre très bien, déjeuner ordinaire

Publié le 17 mai 2016 sur Hotels
Le déjeuner est basique; il devrait l'améliorer.
5 sur 5
par Christian de St-Basile-le-Grand

tres belle chambre propre et paisible

Publié le 27 juin 2015 sur Hotels
Nous avons été agréablement surpris par le confort et la propreté de la chambre. Nous avons apprécié le déjeuner qui était complet de très bon goût.
4 sur 5
par MICHAELLA de France

Trés Bien !!!

Publié le 9 janv. 2015 sur Hotels
Chambre impeccable, literie confortable, personnel aimable, bref rien à redire !!
5 sur 5
par un voyageur de Québec, Canada

Service impeccable

Publié le 9 mai 2013 sur Hotels
Nous avons séjourné 2 nuits à cet hötel et il me fait plaisir de souligner la grande qualité de cet établissement, il est parfait pour une visite à Longwood Gardens de par sa proximité.L'honnêteté du personnel est à mentionner: J'avais oublié ma tablette électronique dans ma chambre au départ, et j'y suis retournée pour la chercher le lendemain matin. J'ai pu la récupérer à mon grand soulagement. Bravo aux employés consciencieux.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2024
Everything was updated and clean. Staff was kind and accommodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating. Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your wonderful rating. We value your business and appreciate you choosing us. Our Team hopes to have the chance to serve you again on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Very convenient. Nice staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,It is heartwarming to see such a wonderful rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!
5 sur 5
par un voyageur

Decent stay

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Nice hotel for the area, definitely on the smaller side. The front desk was intermittently left unattended but if you stood there they would eventually come up. The pool was really clean and heated. The “convenience” store lacked variety and was underwhelming.. We ended up just going to Wawa. Good distance from a few chain restaurants. Would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating. Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future.
3 sur 5
par un voyageur

No heat

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
The heat didn’t work in our room! Contacted front desk and the person could fix it and told us it didn’t work! We had to sleep in a cold room all night. Ask the front desk to just my bill and he couldn’t said the manager will be in the next day. Unacceptable, even thought we stayed for 1 night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience. We apologize for the inconvenience faced by you. We have spoken to the concerned person, and we wish to serve you better the next time. We will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services.