Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Déjeuner vraiment très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Guy,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre déjeuner ! Votre satisfaction est notre priorité, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour une expérience tout aussi agréable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Jacques,Thank you so much for your perfect rating! We're thrilled to hear that you had an exceptional experience during your stay at Sleep Inn & Suites Winchester. Providing outstanding service and accommodations is our goal, and we're delighted that we met your expectations. We appreciate your choice to stay with us and look forward to welcoming you back for another excellent stay in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Joceline,Your feedback is highly appreciated as we continuously strive to improve our service. Thank you for taking the time to rate your stay with us. We look forward to another opportunity to host you and provide an even better experience in the near future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Plutôt bien. Salle de bain à refaire mais propre. Déjeuner peut-être plus élaboré.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marie, Thank you for your feedback on your recent stay. We appreciate your comments on the cleanliness of the bathroom. While we strive for excellence, we understand that improvements can always be made. Regarding breakfast, we value your input and will take it into consideration for future enhancements. We hope to welcome you back in the future to provide an even better experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2023 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2023 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Claude,Thank you for choosing to stay at our hotel and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that you had a good stay with us! Ensuring our guests' satisfaction is our top priority, and we are thrilled that we were able to meet your expectations. It is our pleasure to have you and we hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2023 sur Expedia
Convenient and clean!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Patricia,We're delighted to hear that you found our hotel convenient and clean! Thank you for your kind feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Expedia
Petit déjeuner c’est bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Mario,Thank you for your feedback, and we're pleased to hear that you enjoyed our breakfast. Providing a delicious and satisfying breakfast is important for us, and we're delighted that you had a positive experience. Thank you for choosing our hotel, and we hope to provide you with another great breakfast and overall stay on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ioannis,It is such a compliment to receive such a wonderful rating. Thank you for taking the time to share about your experience with us and we hope to see you again very soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bruno,It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2023 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Sylvie,As we constantly work to provide you with better service, we value your comments. We appreciate your feedback on your stay and look forward to welcoming you back soon.