Note fondée sur 916 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur de Saint-Elzéar

Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par Tianna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Daniel,Thank you for taking a moment to complete our survey regarding your stay at the Red Roof Inn & Suites Wytheville. I'm disappointed to see that your say was less than ideal prompting a 1/5 score. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where Red Roof can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Red Roof Management
3 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 13 mars 2020 sur Expedia
L’hôtel n’a jamais retrouvé notre réservation, heureusement il restait une chambre
4 sur 5
par un voyageur de Montréal, Québec, Canada

Publié le 12 août 2018 sur Expedia
Bel hôtel à proximité des autoroutes 77 & 81
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de witheville, virginia

Bien situé pres autoroute

Publié le 3 nov. 2017 sur Expedia
Pour : Facilité d’accès et propreté
Contre : Accéder au déjeuner 30 min plus tôt soit 5h30
Emplacement : Bien situé près autoroute
Tres bon accueil, efficace ce qui a permis d’accéder rapidement a la chambre qui était propre.
4 sur 5
par un voyageur de Waterford

Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
It's a great budget hotel. Our room was very clean. But you can tell that the property needs some tending too. And advertised as a free breakfast. White bread and muffins and boxed cereal is not much of a choice for breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to respond. We apologize for missing some items to make your stay better. We appreciate your stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
The room were nasty no tv bu t i was quit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know how things went. We apologize for any inconvenience. We appreciate your stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
There is no hot water, plumbing is messed up, and was told there water is cut off because they did not pay there bills. Also told that this is an ongoing problem for a few weeks.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know how things went. We apologize for any inconvenience. We appreciate your stay.
4 sur 5
par un voyageur de Arnprior

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback. We appreciate your business.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Did not get to stay was told l had to pay more for the room plus a deposit and wait till after 11 am sat to get 3 deposit back. So I lose the money I spent for the room Will never stay at a Red roof inn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to earn your business in the future by improving the guest experience.