Note fondée sur 40 évaluations de clients

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4,3 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2023 sur Expedia
The staff is very helpful. The hotel is located at a very convenient location with places for shopping and walking around.
4 sur 5
par un voyageur

Recommended

Publié le 23 sept. 2023 sur Hotels
Good business hotel with great service. Has improved compared with my previous stays in this hotel. Everything available including small convenience store. Business lounges was closed during 3 days although I paid for. Shopping mall with many restaurants nearby.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2023 sur Expedia
一般般吧,设施有些老旧,早餐不够丰富。宾馆紧挨万达购物中心,购物比较方便。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par 总经理 李东平, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,感谢您的入住与点评。非常感谢您对酒店位置的认可,同时我们也遗憾的看到酒店的部分设施和早餐没有达到您的期望。酒店一直非常重视设施维护,并会对设施设备进行定期保养和更新,非常感谢您的反馈,今后我们将加快更新的步伐,以期为每位宾客奉上更舒适的入住体验。同时在您下次入住时,欢迎您告诉我们您的早餐喜好,我们将竭力为您提供满意餐点。再次感谢您的入住,期待再次为您服务。
5 sur 5
par un voyageur de Duluth

Publié le 22 juin 2023 sur Expedia
The hotel is located in downtown Xiangyang, with the bustling commercial street right next to it. Shopping and dining are very convenient. The hotel has a clean and hygienic environment and is well decorated. I will come back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juin 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Not new but confortable

Publié le 12 août 2021 sur Hotels
This hotel is not the newest. But good hotel I believe. Enough cleaned and all staff tryed to do their best for my comfortable stay. Only one request. The
5 sur 5
par un voyageur

Old, but good.

Publié le 25 mai 2021 sur Hotels
Old hotel, but doesn’t affect evaluation. Service is good, staff is happy to answer questions, introduce tourism spot to me clearly.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 janv. 2020 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2019 sur Expedia
深夜に内線電話が鳴り起きました。 マッサージの勧誘でした。 なんなんでしょう
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2019 par Neil Li, Gestion de l’hôtel
当ホテルに関し、至らない点がございましたこと、ご指摘いただきありがとうございました。お客様のご滞在中、ご不便をおかけして大変申し訳ございませんでした。当ホテルの基準を満たすサービスが提供できなかったこと、心よりお詫び申し上げます。お客様からいただいたご意見を他のスタッフと共有し、サービスの改善に役立てさせていただきたいと思います。また当ホテルを再度ご利用いただけることを願っております。次回のご利用の際には、当ホテルの真のサービスをご提供できるよう尽力してまいります。 敬具 Neil Li General Manager