Blue Lily Beach Resort

Hébergement 3.5 étoiles
HÎtel 3,5 étoiles prÚs de Temple de Jagannath

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Galerie de photos de l’hĂ©bergement Blue Lily Beach Resort

Piscine extérieure
Fontaine
Terrain de l’hĂ©bergement
Bar-salon
Bar-salon

Avis

5,6 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Piscine
  • Service aux chambres
  • Buanderie
  • Climatisation
  • Restaurant
  • Services d’affaires

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Sipasarubali, Baliapanda, Brahmagiri, Orissa, 752001
  • Temple de Jagannath
    â€Ș4 min en voiture‬
  • Vimala Temple
    â€Ș4 min en voiture‬
  • Vishnu Temple
    â€Ș6 min en voiture‬

Options de chambre

Chambre Standard

  • 3 personnes
  • 1 trĂšs grand lit

À propos du quartier

Brahmagiri

À Brahmagiri .En sĂ©journant Ă  hĂŽtel, vous serez Ă  moins de 1 km de Plage de PurĂź et Ă  moins de 3 km de Vimala Temple. De plus, Temple de Jagannath est Ă  moins de 5 km et Sudarshan Crafts Museum est Ă  moins de 10 km.

À proximitĂ©

  • Plage de PurĂź - 5 min Ă  pied - 0.5 km
  • Temple de Jagannath - 4 min en voiture - 3.7 km
  • Vimala Temple - 4 min en voiture - 3.7 km
  • Narendra Sagar - 5 min en voiture - 5.2 km
  • Vishnu Temple - 6 min en voiture - 6.7 km

Transport

  • Malatipatpur Station : Ă  16 min en voiture
  • Bhubaneshwar (BBI-Biju Patnaik) : Ă  80 min en voiture

Restaurants

  • â€ȘMahodadhi Palace - ‬3 min en voiture
  • â€ȘOtdc Wooden - ‬3 min en voiture
  • â€ȘSholo Ana Bengali - ‬2 min en voiture
  • â€ȘSunrise Restaurant - ‬3 min en voiture
  • â€ȘGreenery - ‬4 min en voiture

À propos de cet hĂ©bergement

Blue Lily Beach Resort

HÎtel 3,5 étoiles prÚs de Temple de Jagannath
There's a restaurant on site. Business amenities include a business center and 3 meeting rooms. Event space at this hotel measures 5813 square feet (540 square meters) and includes conference space. An outdoor pool, barbecue grills, and an arcade/game room are also featured at Blue Lily Beach Resort.

This 3.5-star Brahmagiri hotel is smoke free.

  • 116 guestrooms or units
  • 3 levels
  • 5813 sq ft of conference space
  • 540 sq m of conference space
  • Business facilities
  • Conference space
  • Self-service laundry
  • Wedding services available
  • Game room or arcade
  • Garden
  • BBQ grill(s)
  • No smoking on site
  • Dining venue
Blue Lily Beach Resort possÚde 116 climatisées dotées de : eau embouteillée (gratuite). Les chambres ont un balcon. La commodité suivante est offerte dans les chambres : un téléviseur ACL. Les commodités suivantes sont offertes : cafetiÚre-théiÚre et minibar.

Hébergements similaires

CommoditĂ©s de l’hĂ©bergement

Pour les familles

  • Arcade ou salle de jeux
  • Buanderie
  • Piscine extĂ©rieure

Repas et boissons

  • Un restaurant

Activités

  • Arcade ou salle de jeux
  • Piscine extĂ©rieure

Commodités de la chambre

Divertissement

  • TĂ©lĂ©viseur Ă  Ă©cran ACL

Salle de bain

  • Serviettes fournies

Repas et boissons

  • CafetiĂšre-thĂ©iĂšre
  • Eau embouteillĂ©e gratuite
  • Minibar
  • Service aux chambres en tout temps

Autres

  • Climatisation

Politiques

Arrivée

Arrivée de 10 h à 11 h
L'arrivée tardive est octroyée selon la disponibilité.
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de dĂ©part est 8 h.

Instructions spĂ©ciales pour l’enregistrement

Cet hĂ©bergement ne dispose d’aucune rĂ©ception.

Animaux de compagnie

  • Les animaux ne sont pas acceptĂ©s.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Rollaway/extra beds are not available.
  • Cribs (infant beds) are not available.

Types de paiement

Renseignements importants

À savoir

Des frais par personne supplĂ©mentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales sont sujettes Ă  la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement et peuvent entraĂźner des frais supplĂ©mentaires. Les demandes spĂ©ciales ne peuvent pas ĂȘtre garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
Cet hébergement comprend le dispositif de sécurité suivant : une trousse de premiers soins
Cet hĂ©bergement dispose d’espaces extĂ©rieurs, tels que des balcons, des patios et des terrasses, qui peuvent ne pas convenir aux enfants. Si vous avez des inquiĂ©tudes, nous vous recommandons de communiquer avec l’hĂ©bergement avant votre arrivĂ©e pour confirmer qu’il pourra vous accueillir dans une chambre appropriĂ©e.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales dĂ©pendent de la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent ĂȘtre garanties et peuvent occasionner des frais supplĂ©mentaires.
    Cet hĂ©bergement est gĂ©rĂ© par un(e) hĂŽte professionnel(le). L’offre d’hĂ©bergement est associĂ©e Ă  des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet hĂ©bergement dispose d’espaces extĂ©rieurs, tels que des balcons, des patios et des terrasses, qui peuvent ne pas convenir aux enfants. Si vous avez des inquiĂ©tudes, nous vous recommandons de communiquer avec l’hĂ©bergement avant votre arrivĂ©e pour confirmer qu’il pourra vous accueillir dans une chambre appropriĂ©e. Cet Ă©tablissement accepte la carte Visa et la carte Mastercard. Pour assurer la sĂ©curitĂ© des clients, chaque hĂ©bergement de l'Ă©tablissement comprend une trousse de premiers soins.

À noter

  • Pour les sĂ©jours ayant lieu le 31 dĂ©cembre, le prix total indiquĂ© comprend les frais obligatoires pour un souper-gala de la veille du Nouvel An.

Hébergement également appelé

Blue Lily Beach
Blue Lily Beach Puri
Blue Lily Beach Resort
Blue Lily Beach Resort Puri
Blue Lily Resort
Blue Orchid Resorts - Puri Hotel Puri
Blue Lily Beach Resort Hotel
Blue Lily Beach Resort Brahmagiri
Blue Lily Beach Resort Hotel Brahmagiri

Avis pour Blue Lily Beach Resort

Avis

5,6
Note de 10 – Excellent, d’aprùs 2 avis sur 18.
Note de 8 – Bien, d’aprùs 3 avis sur 18.
Note de 6 – Acceptable, d’aprùs 6 avis sur 18.
Note de 4 – MĂ©diocre, d’aprĂšs 2 avis sur 18.
Note de 2 – Terrible, d’aprùs 5 avis sur 18.

6,0/10

Propreté

6,4/10

Service et personnel

4,0/10

Commodités

5,0/10

État et installations de l’hĂ©bergement

2,0/10

ÉcoresponsabilitĂ©

Avis

2/10 – Terrible

Jillian

Voyage en groupe
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Unhelpful staff- dirty linen- dirt everywhere
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 – Acceptable

steve

Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 – Terrible

Sumanyu

Voyage en famille
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

2/10 – Terrible

SAYED IMTIAZ

Voyage en famille
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Avoid at all costs

This hotel is not what it claims to be and is at best a Yatri Niwas for the numerous Yatris that throng Puri. I had made a reservation about 10 days ago paying all costs for 2 days of stay. I had a official conference in Puri ending around the same time. My brother was supposed to join me from my home town of Cuttack. I went in the morning to complete the check in Since I am an Odia staying in Delhi, U started conversing in Odia. Don't know whether this was a let down, coz I checked in and left to my conference hotel to complete the same. My brother checked in at 11 am. I completed my conference and came back to the hotel to the room now allotted to my brother. The room was shaby , half done and looked like the one which they give to drivers accompanying family on trip for night stay. The intercom was not working. We were given unsealed ordinary water. This got my goat and I called the reception from my mobile. After giving them an earful on the shabby room and services, one of the team leader appeared at our door step. After I told him that I will not stay unless there is a change in my room, he managed to give me a decent room. Pathetic service, bad infrastructure and the inability to treat guests with a service attitude is what charaterises this hotel while charging premium tariff . What was supposed to be a good memories for us brothers catching up after 2 and half years turned out to be a sour memory. Avoid at all costs!
Séjour de 2 nuits en avril 2022

4/10 – MĂ©diocre

Nagabhushan

Voyage en famille
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Terrible Experience

I have booked the room from hotels.com, for 3pax includes one child with complimentary breakfast. Not sure what is the communication received from the booking service provider, hotel management denied provide breakfast, infact I have asked email proof, but the reception executive denied to show the email received from hotels.com room service is pathetic.
Séjour de 1 nuit en février 2021

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Points faibles : CommoditĂ©s, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement
The property is very close to the beach (3 minutes walk). The food was very good. The property needs renovation desperately. There were cracks in the building. The paint on the door and the ceiling fan was coming off. The washbasin in the kitchen was rusted. It is just in terrible condition.
Séjour de 2 nuits en février 2021

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Very helpful staff though it appears that the hotel is more geared towards mass hospitality such as Indian weddings rather than providing personalised service for an individual guest. Internet is only available in the reception and lobby area which was somewhat inconvenient where one’s room may very far from the reception area. Location is good on the quieter side of the beach.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019

10/10 – Excellent

Asit

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

WOW

amazing.
Séjour de 2 nuits en février 2019

4/10 – MĂ©diocre

Voyageur vérifié

Points faibles : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement

Its a bussy schedule hotel

I am booking this hotel in working days but i request the hotel management to change any weekend date of any month but the hotel management denied to change the date and refuse to return my paid money.They force to me go on that day.
Séjour de 2 nuits en janvier 2018

8/10 – Bien

Surajit

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Good hotel within budget

Bit far from the beach and no views.. but rooms are well appointed and all facilities are up to the mark. Little stringent on their rules on breakfast dates being moved around but overall a decent experience
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Far from the madding crowd

We had an amazing stay for 4 days. Clean, airy and spacious room quite near the beach. Food is good and affordable. Staff are courteous and helpful. Ideal for family holidays.
Séjour de 4 nuits en décembre 2017

6/10 – Acceptable

mohammed

Points forts : Propreté
few rooms of resort is not maintained
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

2/10 – Terrible

Dev, India

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Hotel room condition was poor

AC was not working. Hotel staff could not fix it. There was no water in the rooms Fan regulator was not working.

6/10 – Acceptable

Hartwich, Hannover

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hĂ©bergement, confort de la chambre

Resort auf Indisch

Der Name Beach Resort weckt natĂŒrlich Erwartungen. Der Strand ist aber ein ganzes StĂŒck entfernt. Es gibt einen Pool, aber weder Sonnenschirme noch Liegen. Der ganzen Anlage tĂ€te eine Sanierung sehr gut. Immerhin ist das Personal nett und bemĂŒht, aber erkennbar eigentlich nur auf indische Kundschaft eingestellt.

6/10 – Acceptable

Anurag, Gurgaon

Points forts : Propreté, confort de la chambre

Good budget hotel

Good 3* hotel with nice access to the beach. Nice rooms and decent service as well. Food is outstanding - go there just for the food. Within the budget range it's s nice option in Puri. Please avoid using their travel desk called Double Zeroo .. Their travel partner is rude and unprofessional. Overall a nice experience.

8/10 – Bien

Ravi Bajaj, India kolkata

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.

Good Resort

service was very good and the staff was very cooperative and helpful food was also good butvthe only draw back is that Resort is at the end of the road which is not good but still i will recommed to go..

8/10 – Bien

DWAIPAYAN, Kolkata

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.

Woderful holidays.

Enjoyed our stay. The food was really good. Only draw back is availability of local commuting vehicles. However, it is yet to be a real 4 star facility.

2/10 – Terrible

Bennie, Kolkata, India

Points forts : Service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement
Points faibles : Propreté, confort de la chambre

Not a great place to stay

The hotel/resort is located quite far from the hub (Swargaswar). They dont have any shuttle service so you have to pay Rs 100/- everytime to go there. However, the beach is pretty close by and s very clean. The staff is great, courteous and prompt and also the food in the restaurant is very decent, fairly priced. The resort in general is clean. However, the only draw-back we faced was the rooms were not at par with the rate. They were way over-priced ( Rs 4922/- approx per night). We had delux rooms. The balcony railing was dirty, overall the room had a cheap hotel room feeling. The hot line in bathroom was not working. They fixed it instantly, still not working well. There were lizard poops all over the bed. They changed the cover but when we returned, there were more. I think the millions of insects that come in are great feast for lizards. They should make eveyr attempt in reducing lizards in the rooms. You dont want to pay so much money for this.