Hotel Vaibhav

Hébergement 3.0 étoiles
HÎtel 3 étoiles prÚs de Temple de Kashi Vishwanath

Choisissez des dates pour afficher les prix

Galerie de photos de l’hĂ©bergement Hotel Vaibhav

Extérieur
Bar (sur place)
Coin salon du hall
Extérieur
Façade de l��’hĂ©bergement

Avis

5,4 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Bar
  • DĂ©jeuner disponible
  • Climatisation
  • Buanderie
  • Stationnement compris
  • Service aux chambres

Explorez la région

Afficher sur la carte
56 Patel Nagar, Cantonement, Varanasi, Uttar Pradesh, 221002
  • Place, Dasaswamedh ghat
    â€Ș5 min en voiture‬
  • Place, Temple de Kashi Vishwanath
    â€Ș5 min en voiture‬
  • Place, Asi Ghat
    â€Ș7 min en voiture‬
  • Airport, Varanasi (VNS-Babatpur)
    â€Ș25 min en voiture‬

Options de chambre

Chambre Deluxe

  • Vue sur la ville
  • 3 personnes
  • 1 lit double

Chambre Standard double, 1 lit double

  • Vue sur la ville
  • 3 personnes
  • 1 lit double

Chambre de base double

  • 3 personnes
  • 1 lit double

À propos du quartier

BénarÚs

À BĂ©narĂšs .Vous trouverez Centre commercial JVH Mall et Bharat Mata Ă  moins de 3 km de hĂŽtel. Temple de Kashi Vishwanath et Alamgir Mosque se trouvent Ă©galement Ă  moins de 5 km.

À proximitĂ©

  • Centre commercial JVH Mall - 13 min Ă  pied - 1.1 km
  • Dasaswamedh ghat - 5 min en voiture - 4.5 km
  • Temple de Kashi Vishwanath - 5 min en voiture - 4.5 km
  • Hanuman Ghat - 6 min en voiture - 5.6 km
  • Asi Ghat - 7 min en voiture - 7.0 km

Transport

  • Sarnath Station : Ă  10 min en voiture
  • Varanasi (VNS-Babatpur) : Ă  38 min en voiture

Restaurants

  • â€ȘSri Annapurna - ‬3 min en voiture
  • â€Șlemon grass - ‬3 min en voiture
  • â€ȘShree Shivay Restaurant - ‬4 min en voiture
  • â€ȘNadesar Palace Hotel - ‬9 min Ă  pied
  • â€ȘVaruna - ‬7 min Ă  pied

À propos de cet hĂ©bergement

Hotel Vaibhav

HÎtel 3 étoiles prÚs de Temple de Kashi Vishwanath
There's a restaurant on site. You can enjoy a drink at the bar/lounge. Business amenities include a business center and meeting rooms.

Public spaces have free WiFi and wired Internet. The business-friendly Hotel Vaibhav also features multilingual staff, concierge services, and laundry facilities. Free self parking is available.

  • 58 guestrooms or units
  • Meeting rooms
  • Business facilities
  • Breakfast available (surcharge)
  • Dry cleaning
  • Self-service laundry
  • Staff is multilingual
  • Concierge
  • ATM
  • Elevator
  • Bar or lounge
  • Dining venue
Hotel Vaibhav possÚde 58 climatisées dotées de : un minibar et journaux (gratuits). Téléviseur avec chaßnes par cùble.

La salle de bain comprend : baignoire et douche séparées. Les commodités suivantes sont offertes : un téléphone et un bureau. L'entretien ménager est assuré tous les jours et le service suivant est disponible sur demande : séchoir à cheveux.

Hébergements similaires

CommoditĂ©s de l’hĂ©bergement

Pour les familles

  • Buanderie
  • RĂ©frigĂ©rateur dans la chambre

Internet

  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi et accĂšs Ă  Internet cĂąblĂ© gratuits

Stationnement et transport

  • Service de navette aĂ©roportuaire aller-retour (supplĂ©ment)
  • Stationnement libre-service gratuit sur place

Repas et boissons

  • DĂ©jeuner offert moyennant des frais
  • Un bar-salon
  • Un restaurant

Accessibilité

  • Ascenseur

Commodités de la chambre

Divertissement

  • ChaĂźnes par cĂąble

Salle de bain

  • Baignoire et douche sĂ©parĂ©es
  • Salle de bain privĂ©e
  • SĂšche-cheveux (sur demande)
  • Serviettes fournies

Repas et boissons

  • Minibar
  • RĂ©frigĂ©rateur
  • Service aux chambres en tout temps

Autres

  • Bureau
  • Climatisation
  • Journaux quotidiens gratuits
  • TĂ©lĂ©phone

Politiques

Arrivée

Arrivée à partir de midi

Départ

L’heure limite de dĂ©part est 12 h 30.

Instructions spĂ©ciales pour l’enregistrement

Pour pouvoir vous enregistrer dans cet établissement, si vous avez la nationalité indienne, il vous faudra présenter une carte d'identité en cours de validité avec photo, délivrée par le gouvernement indien. Les voyageurs qui ne sont pas des citoyens indiens seront tenus de présenter un passeport et visa en rÚgle.

Animaux de compagnie

  • Les animaux ne sont pas acceptĂ©s.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Rollaway/extra beds are available for INR 600.0 per day.

Types de paiement

Renseignements importants

Extras en option

Les frais et les dĂ©pĂŽts indiquĂ©s ci-dessous seront facturĂ©s au moment de l’octroi du service, de l’arrivĂ©e ou du dĂ©part.

  • Lit d’appoint : 600.0 INR par jour

Cette liste n’est peut-ĂȘtre pas complĂšte. Les montants des frais et des dĂ©pĂŽts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplĂ©mentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales sont sujettes Ă  la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement et peuvent entraĂźner des frais supplĂ©mentaires. Les demandes spĂ©ciales ne peuvent pas ĂȘtre garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
Veuillez noter que les normes culturelles et les politiques relatives aux clients peuvent ĂȘtre diffĂ©rentes selon le pays et l'Ă©tablissement. Les politiques Ă©noncĂ©es sont dĂ©finies par l'Ă©tablissement.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales dĂ©pendent de la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent ĂȘtre garanties et peuvent occasionner des frais supplĂ©mentaires.
    Cet hĂ©bergement est gĂ©rĂ© par un(e) hĂŽte professionnel(le). L’offre d’hĂ©bergement est associĂ©e Ă  des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet Ă©tablissement accepte la carte Visa et la carte Mastercard.

Hébergement également appelé

Hotel Vaibhav
Hotel Vaibhav Varanasi
Vaibhav Hotel
Vaibhav Varanasi
Vaibhav Hotel Varanasi
Hotel Vaibhav Hotel
Hotel Vaibhav Varanasi
Hotel Vaibhav Hotel Varanasi

Avis pour Hotel Vaibhav

Avis

5,4
Note de 10 – Excellent, d’aprùs 2 avis sur 25.
Note de 8 – Bien, d’aprùs 4 avis sur 25.
Note de 6 – Acceptable, d’aprùs 5 avis sur 25.
Note de 4 – MĂ©diocre, d’aprĂšs 12 avis sur 25.
Note de 2 – Terrible, d’aprùs 2 avis sur 25.

5,2/10

Propreté

5,4/10

Service et personnel

5,2/10

État et installations de l’hĂ©bergement

Avis

10/10 – Excellent

Suresh

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2019

4/10 – MĂ©diocre

Shrenik

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Hotel vaibhsv poor

Room was big enough, furniture, old, TV was working intermittently, remote was not working properly. No wifi for two days, otherwise intermittently, washbasin drained very slowly , in spite of telling very soon after we checked was never cleared (stayed 5 nights), light bulbs in the bathroom needed replacement, coffee pot didn't work needed replacement, toilet was not cleaned when checked in, breakfast starts at 7.30 which is late and few other items, 1.5* my generous rating.would not stay there again, look for 4 star in places like this , which would give you prob. 3 star hotel, this ranking is probably their own not by others.
Séjour de 5 nuits en janvier 2019

6/10 – Acceptable

AFZAL

Average hotel, service needs to be improved.

4/10 – MĂ©diocre

Tariq

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

poor stay

The hotel is in very good area. Building and reception area is good. Rooms are very standard. Washrooms are not so up to mark. Service and response time is ugly
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

4/10 – MĂ©diocre

Karthik, Toronto, Canada

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.

This is not a 3-star hotel

Reception desk is the most unfriendly I have seen. Their motive is to extract as much money from the customer without providing the necessary facilities. 1. There was no complimentary breakfast . I paid 5000 rupees for 2 nights and still that was not sufficient for them to provide free breakfast. I have paid less and got free breakfast in many places in the past 2. Room was not cleaned well. There were sugar stains on the table it seemed to be there forever! 3. Menu prices are high but quality of food and ambiance did not match the price. That also explains why the restaurant is empty every time I took a glance. Overall it's not a star hotel and doesn't deserve the hefty price it charges its cutomer. It would have been a good stay had the price been half of what I paid. Expedia should NOT be listing this place!
Séjour de 2 nuits en octobre 2017

4/10 – MĂ©diocre

Enrique, Mexico

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Muy caro para lo que ofrecen

Este hotel es demasiado caro para lo malo que es, ademĂĄs los servicios NUNCA funcionan, no hay wifi gratuito (ni de paga porque nunca sirve) su bussiness center es una broma. En general la limpieza de las habitaciones no es muy buena, demasiado caro y demasiado lejos de la zona turistica de Varanasi.

4/10 – MĂ©diocre

チャロ, デăƒȘăƒŒ

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

ćœ°ć›łăźăƒžăƒŒă‚Żćœ°ç‚čăŒé–“é•ăŁăŠă„ăŠæŽąă™ăźă«è‹ŠćŠŽă—ăŸă€‚

é§…ăźććŻŸćŽă«ăƒžăƒŒă‚ŻăŒă‚ăŁăŸăźă§ă€ććŻŸćŽă«ć‡șăŠă—ăŸă„æŽąă™ăźă«è‹ŠćŠŽă—ăŸă€‚ăƒ›ăƒ†ăƒ«ăźăƒœăƒŒă‚€ăŒăƒȘă‚Żă‚·ăƒŁăƒŒé‹è»ąæ‰‹ăšç”èš—ă—ăŠăŠă‚Šă€ă„ă‚‰ăŹăƒȘă‚Żă‚·ăƒŁăƒŒă‚’çŽčä»‹ă•ă‚Œèż·æƒ‘ă ăŁăŸă€‚

4/10 – MĂ©diocre

Margit, Haarlem

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Ugly hotel and unclean

One of the worst I've stayed and at and not exactly cheap

4/10 – MĂ©diocre

Fausto, Italy

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Low level

It was not confortable. However, I could say that all the hotels in Varanasi are almost the same or in worse conditions.

4/10 – MĂ©diocre

gilra, delhi

Points faibles : Propreté

reasonable hotel, but not value for money

cleanliness very poor; bathroom particularly.Bathrooms are old; tiles dirty, need replacement.Not hygenic.They do not use ant santiser/or Harpic for toilets;seat dirty.My wife picked up infection.Room small & too much furniture, difficulty in free movement.Not worth money they charge--perhaps because of too many tourists.Not a 3 star property.

4/10 – MĂ©diocre

Kana

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

ć‰Č高

æ”żćșœăŒç”Œć–¶ă«é–ąă‚ăŁăŠă‚‹ăšăźă“ずで、ć‰Č高ăȘăƒ›ăƒ†ăƒ«ă‹ăšæ€ă„ăŸă™ă€‚ どたç‚čをべっどもäșŒç‚čくらいでした。 ăƒ»æŽ„ćźąăŻç„Ąæ„›æƒł ăƒ»ăƒˆă‚€ăƒŹăƒƒăƒˆăƒšăƒŒăƒ‘ăƒŒăȘし ăƒ»ă‚»ă‚­ăƒ„ăƒȘティボックă‚čăȘし ăƒ»ă‚·ăƒŁăƒŻăƒŒă§ăƒˆă‚€ăƒŹć«ă‚ăŠæ°Žæ”žă— ăƒ»ăƒ›ăƒ†ăƒ«ăźć‘šă‚ŠăŻé›‘ç„¶ăšă—ăŠă„ăŠć€–ć‡șはしăȘかったです

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement

8/10 – Bien

Deepak, Singrauli

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

worth stay

Good location, worth of money for a clean room.

6/10 – Acceptable

G.S. Kale

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Near Rly Station

The stay was comfortable. However, there should have been a internet connection in the room. (yi-fi). The food is very costly and the service is a bit slow. I had reserved rooms for occupancy of two persons. But the reception insisted that it was only of single occupancy and I was additional charged for extra bed in spite of my informing them that the booking was for two adults per room. I had to shell out Rs. 1600 more. It therefore advised that all the inclusions and exclusions shall be doubly confirmed before getting into the Hotel.

4/10 – MĂ©diocre

sandeep

Points faibles : Service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement

good for a day business hotel

ok for a nights stay without family

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Confort de la chambre

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

convenient

The hotel room itself was nice. The lobby was pleasant. The staff need some training, and the front desk was somewhat unaccommodating about their errors in billing. But as a person there for work and in a hurry, the place was fine. Easier taxi access will make the place better. And Wi-Fi would be helpful too.

4/10 – MĂ©diocre

Voyageur vérifié

Points forts : État et installations de l’hĂ©bergement
Points faibles : Confort de la chambre

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Hotel Vaivhav - Banaras

Decent hotel. But far from the varanasi temple.

6/10 – Acceptable

Claus og Inese, Skovlunde

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.

Meget for pengene

Godt hotel,

8/10 – Bien

Arash, KĂžbenhavn

Good location

There were a lot of noise at night because of the Air condition and the kitchen, but overall the location is great and is cheap comparing to other hotels in the same neighborhood

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Bad hotel, not clean, dirty bed sheets. Nutrition bad and I had been poisoned for 5 days.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

2/10 – Terrible

prana, california

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Don't stay, find another hotel

When we checked-in, we requested a late check-out around 3pm but the manager in-charge said we can check-out at 2pm. We agreed. But on 11:38am on Sept 7, we got a call from reception that they are expecting a big group and we need to empty the room by 12pm. My husband told them that we were given time until 2pm last evening at the time of check-in. They argued with him to give the name of person who said so, as if they did not know who was on duty? Anyway, he said we will try our best as it was already so late.

4/10 – MĂ©diocre

Rajasekaran, Chennai

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

The hotel Vaibav at Varanasi

I have booked two Air-conditioned rooms and paid for the same. But from the moment we have checked-in the rooms, the Air-conditioner was not at all working. When i complained to the hotel officials ,they informed me that due to power cut the air-conditioner is not working I WANT THEM TO REFUND THE EXCESS MONEY i.e., they should have charged only Ordinary room fare but not air-conditioned room fare. Since the air-conditioner was not working we felt very uncomfortable. And also, I have decided not to book the rooms at VAIBAV in future and also informed to my friends about the hotel. Therefore, kindly give advise them to keep the room neatly and asked them to change the air-conditioners which were seems to be very old and not in good condition.