Resolution Hotel

Hébergement 3.0 étoiles
HÎtel 3 étoiles prÚs de Baie de Whitby

Choisissez des dates pour afficher les prix

Galerie de photos de l’hĂ©bergement Resolution Hotel

EntrĂ©e de l’hĂ©bergement
Bar (sur place)
Commodité de la chambre
Intérieur
Suite (Four Poster Bed) | Fer et planche Ă  repasser, accĂšs au Wi-Fi (inclus)

Avis

8,0 sur 10 – 
TrĂšs bien

Commodités populaires

  • RĂ©ception ouverte 24 heures
  • Bar
  • Buanderie
  • DĂ©jeuner disponible
  • Entretien mĂ©nager
  • Wi-Fi gratuit

Explorez la région

Afficher sur la carte
1 Skinner Street, Whitby, England, YO21 3AH
  • Baie de Whitby
    â€Ș6 min Ă  pied‬
  • Abbaye de Whitby
    â€Ș7 min Ă  pied‬
  • Plage de Whitby
    â€Ș7 min Ă  pied‬

Options de chambre

Suite, 1 trĂšs grand lit, baignoire Ă  jets

  • 2 personnes
  • 1 trĂšs grand lit

Chambre double (Small )

  • 2 personnes
  • 1 lit double

Chambre triple

  • 3 personnes
  • 1 lit double et 1 lit jumeau

Chambre Standard double

  • 2 personnes
  • 1 lit double

Chambre classique double

  • 2 personnes
  • 1 lit double

Chambre double

  • 2 personnes
  • 1 lit double

Chambre classique avec lits jumeaux

  • 2 personnes
  • 1 lit jumeau

Suite (Four Poster Bed)

  • Vue sur l’ocĂ©an
  • 2 personnes
  • 1 trĂšs grand lit

Chambre double, avec vue

  • Vue sur l’ocĂ©an
  • 2 personnes
  • 1 lit double

Chambre simple

  • 1 personne
  • 1 lit jumeau

À propos du quartier

Whitby

À proximitĂ© de la plage.Plage de Whitby et Baie de Whitby se trouvent Ă  10 minutes de marche de hĂŽtel. Parc Pannett et MusĂ©e de Whitby se trouvent Ă©galement Ă  moins de 1 km.

À proximitĂ©

  • Arche de Whalebone - 6 min Ă  pied - 0.5 km
  • Baie de Whitby - 6 min Ă  pied - 0.5 km
  • Whitby Pavilion - 6 min Ă  pied - 0.6 km
  • Abbaye de Whitby - 7 min Ă  pied - 0.6 km
  • Plage de Whitby - 7 min Ă  pied - 0.7 km

Transport

  • WHITBY (Gare) : Ă  6 min de marche
  • AĂ©roport de Durham Tees Valley (MME) : Ă  68 min en voiture

Restaurants

  • â€ȘTrenchers - ‬5 min Ă  pied
  • â€ȘThe Esk Vaults - ‬3 min Ă  pied
  • â€ȘThe Waiting Room - ‬5 min Ă  pied
  • â€ȘLittle Angel Inn - ‬1 min Ă  pied
  • â€ȘStation Inn - ‬4 min Ă  pied

À propos de cet hĂ©bergement

Resolution Hotel

HÎtel 3 étoiles prÚs de Baie de Whitby
There are 2 restaurants on site. You can enjoy a drink at the bar/lounge. Public spaces have free WiFi. Resolution Hotel also features concierge services, dry cleaning/laundry services, and an elevator.

This 3-star Whitby hotel is smoke free.

  • 31 guestrooms or units
  • 2 dining venues
  • Breakfast available (surcharge)
  • Dry cleaning
  • Front desk (24 hours)
  • Storage area for luggage
  • Concierge
  • Elevator
  • No smoking on site
  • Bar or lounge
  • 1 conference room
Resolution Hotel propose 31 chambres dotées de : cafetiÚre-théiÚre et séchoir à cheveux. La commodité suivante est offerte dans les chambres : un téléviseur ACL.

La salle de bain comprend : douche. Cet hÎtel à Whitby offre gratuitement un accÚs à Internet sans fil. L'entretien ménager est assuré tous les jours.

Hébergements similaires

CommoditĂ©s de l’hĂ©bergement

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Aucun stationnement sur place disponible

Repas et boissons

  • DĂ©jeuner offert moyennant des frais
  • 2 restaurants
  • Un bar-salon

Accessibilité

  • Ascenseur

Commodités de la chambre

Divertissement

  • TĂ©lĂ©viseur Ă  Ă©cran ACL

Salle de bain

  • Douche
  • Salle de bain privĂ©e
  • SĂ©choir Ă  cheveux
  • Serviettes fournies

Repas et boissons

  • CafetiĂšre-thĂ©iĂšre

Autres

  • Fer et planche Ă  repasser

Politiques

Arrivée

Arrivée à partir de 14 h
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de dĂ©part est 11 h.

Instructions spĂ©ciales pour l’enregistrement

Le personnel de la réception accueillera les clients sur place.

MĂ©thodes d’accĂšs

Portier

Animaux de compagnie

  • Les animaux ne sont pas acceptĂ©s.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.

Types de paiement

Renseignements importants

À savoir

Des frais par personne supplĂ©mentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales sont sujettes Ă  la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement et peuvent entraĂźner des frais supplĂ©mentaires. Les demandes spĂ©ciales ne peuvent pas ĂȘtre garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
Veuillez noter que les normes culturelles et les politiques relatives aux clients peuvent ĂȘtre diffĂ©rentes selon le pays et l'Ă©tablissement. Les politiques Ă©noncĂ©es sont dĂ©finies par l'Ă©tablissement.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales dĂ©pendent de la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent ĂȘtre garanties et peuvent occasionner des frais supplĂ©mentaires.
    Cet hĂ©bergement est gĂ©rĂ© par un(e) hĂŽte professionnel(le). L’offre d’hĂ©bergement est associĂ©e Ă  des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Aucun stationnement sur place. Cet Ă©tablissement accepte la carte Visa et la carte Mastercard.

Des nuisances sonores peuvent se produire au niveau du type de chambre Petite chambre double de cet Ă©tablissement les vendredis et samedis jusqu’à minuit.

Hébergement également appelé

Resolution Hotel
Resolution Hotel Whitby
Resolution Whitby
Resolution Hotel Hotel
Resolution Hotel Whitby
Resolution Hotel Hotel Whitby

Avis pour Resolution Hotel

Avis

8,0

TrĂšs bien

Note de 10 – Excellent, d’aprùs 29 avis sur 94.
Note de 8 – Bien, d’aprùs 44 avis sur 94.
Note de 6 – Acceptable, d’aprùs 11 avis sur 94.
Note de 4 – MĂ©diocre, d’aprĂšs 7 avis sur 94.
Note de 2 – Terrible, d’aprùs 3 avis sur 94.

8,8/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,0/10

État et installations de l’hĂ©bergement

Avis

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Very close to the front

I very much enjoyed my stay at The Resolution, it is very clean, the staff are well trained & polite and the break first was excellent. I will most definitely go back to The Resolution the next time I'm in Whitby.

10/10 – Excellent

Bruce & Denise, Grantham

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Nice hotel with friendly staff.

We were welcomed at reception and upgraded to a room on the top floor with a view of Abbey and harbour. Room was spacious and clean. Hotel has large bar and good menu. I would happily reccomend this hotel.

8/10 – Bien

Simon, Burnley

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

All Fine here

Fine

8/10 – Bien

Darren

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

steven, Shildon, Co Durham

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Nice break

Good relaxing break in excellent surroundings, spotless hotel room but breakfast could have been better (all looked pre cooked).

10/10 – Excellent

Catherine, Warwickshire

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Comfortable and Modern

Comfortable and modern. Real ale in the bar and nice menu.

6/10 – Acceptable

Anthony, Lincoln

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
It was a nice room. But room 6 or rooms on that side of the hotel get woken up by drayman and bins at 7 am. So not good if you like a lie in on your holidays. This happened 2 days running.

6/10 – Acceptable

Mr Robert, Wolves

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Hotel was ok room itself was good but don't let them put you in basement rooms unless you like watching people looking in your windows

10/10 – Excellent

Karen

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

6/10 – Acceptable

Alex, B

Points forts : Service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Good value for money, decent room.

Good place to stay, good value for money but dont expect anything fancy.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre

Staff

it was very noisy in room 3 as the door led to the entrance of the club upstairs, then the agonising wait for 1. pm to sleep. we where not made aware of this other than we may experience some noise during the evening. by then we had paid. In the dining area you are confronted with furniture covered in dust, wondering if it would dislodge onto your breakfast. hot water for tea ran out or was tepid.

8/10 – Bien

sarah, Greater Manchester

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

central hotel

room was fantastic. comfortable, spacious and clean. only let down was noise. can hear everything. if your a sound sleeper then it's not an issue. apart from this it's a great find.

10/10 – Excellent

pauline, Accrington

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Ideal for weekend break

Nice room, friendly staff, good bar area.entertainment good standard and not too late finishing to be a disturbance. Although hot breakfast not included in rate offered a good choice At reasonable price with limitless coffee or tea and toast. Hotel very good location for everything Whitby has to offer.

6/10 – Acceptable

leonard, Australia

Nice Hotel

The hotel was easy to find, the parking was easy to navigate if you know where to park, ask at the hotel to find and purchase a W ticket for 50p and a map. Close to all the sights, to room was quite and clean.

8/10 – Bien

Gary, Grantham

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Would stay again.

Pleasantly surprised as booked late for bank holiday. Great room, great service, staff very friendly.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Nice hotel great view of the abbey from our room.

Good location, good value breakfast. Live band were good.

8/10 – Bien

Joel, Coventry

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Excellent location

Excellent location, 2 minute walk to the sea front; could even see the sea just from our room which was unexpected. Comfy bed and nice shower. Couldn't really fault the stay at the revolution other than the single glazed Windows made the live band playing in the pub next door very loud one night and there wasn't loads of space in the room but I had booked the smaller room so it's what I expected.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Superb value for money. Will use again and inform friends

8/10 – Bien

paul, Sheffield

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Convenient for all areas

Pleasant clean room.only problem was bit of street noise - could do with some secondary double glazing.

8/10 – Bien

Allison, Newcastle

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Last minute booking, staff friendly from beginning to departure. Ideal location to get to harbour, would recommend to family and friends

8/10 – Bien

Natalie, South Yorkshire

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Friendly, clean and great hotel stay

Great atmosphere in bar during evening, locality was good and overall pleasant stay. Room clean and comfortable. Would recommend this hotel and would stay again. We were lucky that we were on the third floor however as the bar went on with loud music until 1am which could have impacts on anyone wanting an early night or with children. We enjoyed it though.

8/10 – Bien

Sandra, Chesterfield

Points forts : État et installations de l’hĂ©bergement, confort de la chambre

Relatively good, but needs tweaking

Totally refurbished room with new bed, decor,bathroom etc. Bathroom needs shelf as nowhere to put anything. Also there are toiletries in the shower but none near sink so had to walk into shower to get soap to wash. Some of doors in hotel slam closed so annoying in middle of night. We were still getting ready when they came to service room on Saturday. We said we would be about 1/2 hour & left room around midday. We got back after 11pm only to find room same as when we left- bed not made, bins full, no teas/coffees, no clean towels. Had to get dressed & go to reception to ask for coffees etc in morning as no-one was answering phone! Very expensive for what it was but it was goth weekend, especially with no breakfast included. As they do breakfast anyway, for what it would actually cost to be included it would have been nice. I emailed the hotel about problems but still havent had courtesy of reply. Would we stay again? Yes, for convenience, but I'd certainly be on top of them re problems we encountered to make sure they didnt happen again.

8/10 – Bien

Karen

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Ronniw, Wiltshire

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

lovely stay

We really enjoyed our stay, the room was clean, fresh and well presented. The staff were friendly, polite and always willing to answer questions. The food was nicely cooked and plenty of choice. We enjoyed what the area had to offer and will be making this hotel one of our first to contact the next time we travel north even if travelling through.

4/10 – MĂ©diocre

jane, west yorkshire

Points forts : Service et personnel
Points faibles : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

walking weekend.

whitby was a good please to have a good walk round. but the staff at the hotel were very pleasant, but no one told us that the restaurant was closing at 7pm. which was a bar really. having been walking for 6 hours we booked this so we did not have to go back out.