Note fondée sur 332 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2023 par Eunice , Gestion de l’hôtel
Dear Prince, Thank you for choosing to stay with us and for rating us. Please let us know if certain aspects of our service requires attention. We look forward to meeting with you at the guest relations desk during your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

L'hôtel idéal pour les affaires

Publié le 30 juill. 2022 sur Hotels
Même après Covid 19, le niveau de service est toujours aussi élevé. La propreté est au top, le personnel aussi agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par Elsie, Gestion de l’hôtel
Dear Liliane, Thank you for making us your preferred hotel during your last visit to Ghana and for taking time to share your experience with us. We are very delighted you enjoyed your stay with us and we would share your kind words about the hotel with the team members to encourage them. We also look forward to welcoming you back to our hotel for a more fascinating experience. Cheers.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2021 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam, Thank you for choosing to stay with us and for rating us. Please let us know if certain aspects of our service requires attention. We look forward to meeting with you during your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2020 par Guest Relations Officer, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your time spent with us. Thank you for choosing us and we hope to see you again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2020 par Guest Relations Officer, Gestion de l’hôtel
Dear Delphine, Thank you for choosing us. It will be a great pleasure to welcome you back for another enjoyable stay. We hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2020 sur Hotels
My time in this place was wonderful, great service and very good customer service, people are really here to help from the moment you arrived to the moment you're leaving.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2020 par Guest Relations Officer, Gestion de l’hôtel
Dear Fabrice, We are pleased that you took time to review us for your stay. Thank you for the lovely words said regarding our facility and staff. We prioritise in making sure our guests have great experiences with us and we are glad that we did deliver to your expectation. Your review will be made known to the whole team as an encouragement. It was a privilege to have been of service to you. We looking forward to welcoming you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2019 sur Hotels
ils sont en phase de renovation donc les ascenseurs en mauvais états mais la gentillesse des travailleurs très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2019 par Dinah, Gestion de l’hôtel
Dear Lucien, We are happy to read your feed back after your stay in our hotel. It is indeed the case that we are renovating our hotel and in the process of installing new elevators. Your kind compliments paid to our staff is appreciated. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused to you. Thank you and we look forward to your next stay in our hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We appreciate you for staying with us and we look forward to your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2019 sur Expedia
Le personnel est accueillant et sympathique et lors des buffets vous aurez l'opportunité de découvrir certains plats typiques ghanéens
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2019 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback after stay with us. We are glad that we met your expectations and as such we really appreciate your kind words about our staff and compliment on our food. We are happy you made us your preferred choice and we look forward to having you here again.
5 sur 5
par un voyageur

Charmant séjour à Accra city hotel

Publié le 30 août 2018 sur Hotels
Personnel accueillant et très à l'écoute. L'hôtel est très charmant et bien situé pour se déplacer dans la ville. La chambre n'était pas trop grande mais elle était bien agencée, propre et confortable. Le portable qui est fourni dans la chambre avec connexion internet ajoute un petit plus. L'hôtel possède un distributeur de billets de banque, 2 petites boutiques qui permettent de rendre le séjour plus facile.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2018 par Guest Relations Officer, Gestion de l’hôtel
Dear Claude, Thank you for taking time to compliment us and also for sharing your thoughts about our facilities upon your stay with us. Our staff will be very glad to know the kind words you have said about them when we let them know how you appreciated their services. We are grateful for your positive feedback and we look forward to welcoming you to Accra City Hotel during your next visit.