Note fondée sur 690 évaluations de clients

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4,2 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 avr. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par Stéphanie de Houston

Super hotel ! A recommander !

Publié le 27 nov. 2014 sur Hotels
Le personnel de l'hôtel est très accueillant, très serviable et très gentil. La chambre est confortable, propre. Le petit déjeuner est copieux et le personnel souriant dès le matin. Un bonheur !
5 sur 5
par un voyageur de canada

Publié le 12 mars 2013 sur Hotels
good reception good breakfast
3 sur 5
par JOSSE

Hotel en travaux

Publié le 26 sept. 2012 sur Hotels
Mon impression reste subjective car les parties communes de l'hotel sont en travaux y compris dans les étages, travaux qu'il a bien besoin ma fois.
5 sur 5
par un voyageur de Lima

Publié le 4 mai 2024
We enjoyed a 2 night stay, the room was clean. Breakfast was very good. Staff members were pleasant and helpful. Location was walkable to several dining options, and generally convenient for the area. The only odd thing was the window shades in the room woud not work.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
I had an issue trying to connect to Wi-Fi, I wanted to call front desk and the phone was not connected, I had to get clothes on to walk to the desk. We did not sleep well at all 1st the refrigerator fan made a noise all night, 2nd in the room across the hall were children screaming and running and hitting their door while playing again I couldn't call desk. Upon check out I asked for a receipt, she stated you Hampton do not give because we confirmed with a third party when the night b4 at a Hampton I asked and was given a check out receipt. I told her the fridge fan is bad she stated all the appliances are bad, when I complained about the kids noise, she stated that sometimes happens, she was very cold and her tone was... that's too bad, not once did she apologize. I always book stays with Hampton, now I will book with someone else.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
The mattress are hard
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Shower handed hard to put in the temperature , do you want the cold or hot , shower door hard to close and open you need carry up the door to open ‘
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
very comfortable room. Convenient to dining and shopping.
5 sur 5
par un voyageur de washington

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
hampton Inn as expected, friendly and efficient desk staff