Note fondée sur 864 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We are thrilled that you enjoyed your visit with us, Douglas! Thank you for your rating and support.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review and support! We would love to care for you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Only bad thing was elevators. Ten minute wait or longer. And when an elevator finally arrives, good luck getting in because it is probably packed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Jason. We apologize for the issues with the elevators, but we value your honesty and we will share your concern with our team. We hope you will give us another chance to care for you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We are elated that your experience with us was five-star, Eric! Thank you for your rating and support.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We appreciate your honest rating, Daniel. We would love another shot to earn those last two stars from you.
5 sur 5
par un voyageur de El Paso

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review and support, Tracy! We hope to care for you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Nice and clean, friendly staff. Good parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! Your support is greatly appreciated!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Convenient to Kiva. Restaurant employees unfriendly and not helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us this review, Lynn. We are glad that you enjoyed our location, but we are sad to hear that your experience at our restaurant was not positive. We value your honest feedback and we will work with our team to improve. We hope you will give us another shot to impress you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Property was clean. Walking distance to the show we were attending at the Kiva Theatre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We are thrilled to hear that you enjoyed our location and clean property, Douglas! We cherish your kindness and support and we would love to care for you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We appreciate your rating! We would love to see you again soon!