Note fondée sur 763 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2023 sur Hotels
Sejour bien passé sur place mais un mois plus tard le rembiursement du deposit n'a toujours pas ete fait !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Nainesh, Gestion de l’hôtel
Thank You!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Agréable

Publié le 8 oct. 2015 sur Hotels
Confortable, propre,accueillant, petit déjeuner correcte
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2013 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2024
Good inexpensive, quiet place to stay. I have stayed here many times when visiting Alexandria and have never had a bad experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Nainesh, Gestion de l’hôtel
Thank You!
3 sur 5
par un voyageur

Sadly Disappointed

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Honestly, I decided on this hotel based off good reviews and I was quite disappointed. I’ll say first off the positive, which was, the front desk receptionist was very nice, bed was very comfortable, and I slept pretty well! However, they told me I paid way more than their usual rate, Building was in much need of updates and repairs and I was able to hear outside noises pretty bad. What really makes me give the poor reviews is much of the place smelled like weed as we walked through the halls and had to carry 2 good sized suit cases up stairs because they have no elevator. Also, the coffee maker which looks nice and new didn’t work. So I rarely give poor reviews but considering the reviews it has that makes this place seem great, it’s definitely one of the worst I’ve stayed at in a long time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Nainesh, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2024 par Nainesh, Gestion de l’hôtel
Thank You!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2024 par Nainesh, Gestion de l’hôtel
Thank You!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Nainesh, Gestion de l’hôtel
Thank You!
5 sur 5
par un voyageur

Would stay again.

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Great stay. Great price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Nainesh, Gestion de l’hôtel
Thank You!