Note fondée sur 142 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
all is ok. just not allow outside food or drink will get penalty. in house food price very expansive. parking place with security limited. need park road side if car park full.
3 sur 5
par un voyageur

Room not clean

Publié le 11 déc. 2023 sur Hotels
Spacious but not very clean- bathroom got fungus.. carpet is dusty. Room is dark…
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 nov. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de FREMONT

Publié le 7 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par RAJ, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Expedia
Air conditioner was not working well, water heater is not working well, limited food choice during breakfast but the staff is friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2023 par RAJ, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par RAJ, Gestion de l’hôtel
We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. To further show our deepest apologies and gratitude,
1 sur 5
par un voyageur

Stay AWAY !!

Publié le 21 juill. 2023 sur Hotels
This is one property I would stay away from. It's seen better days that's for sure. What it need is a total overhaul of the entire property starting with a fresh coat of paint, new floor carpet as the one in our room has a peculiar smell. Washroom is decent but there was no hot water, faucet was broken and you could literally move the bath tub. One thing for sure is that I will not be returning to the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par RAJ, Gestion de l’hôtel
We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. To further show our deepest apologies and gratitude,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2023 par RAJ, Gestion de l’hôtel
We're happy that you enjoyed our, but we’re sorry to hear it wasn't an amazing experience. Our team is constantly striving to improve, so we'd love to know what we could do differently the next time.