Ratings based on 325 Guest Reviews
Hear it directly from our travellers
3.9 Room cleanliness
4.1 Service & staff
3.8 Room comfort
3.8 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
by A traveller from Plymouth
Posted Nov. 26, 2019 on Expedia
Staff very helpful. Appreciated tea and coffee making facilities.
Comment from Hotel Management
Dec. 24, 2022 by Laura, Hotel Management
Bonjour,Merci de votre retour,Au plaisir de vous revoirLa réception
by A traveller
Posted Nov. 25, 2019 on Expedia
A comfortable room. Good to have tea and coffee making facilities in the room.
Dinner was not good. It was uninspiring, basic and unappetising.
Comment from Hotel Management
Dec. 24, 2022 by Laura, Hotel Management
Bonjour,Merci de votre retour, nous sommes navré du désagrément que vous avait eu.Depuis votre venue plusieurs choses ont changer et nous serons ravis de vous revoir.La réception
by A traveller
Posted Oct. 12, 2018 on Expedia
Comment from Hotel Management
Dec. 24, 2022 by Laura, Hotel Management
Bonjour Merci de votre retourNous avons procéder a des changements depuis votre venue, nous serons ravis de vous revoirLa réception
by A traveller
Posted Dec. 5, 2017 on Hotels
by Mihails
Fair place to stay overnight
Posted Jul. 31, 2017 on HotelsOn site parking lot, breakfast available for additional price, pet friendly.
Room was clean quite and comfortable.
Kettle, tea and coffee was available in room.
Individual A/C and heating.
Fair place to stay overnight during your road trip.
by isabelle
Posted Jan. 29, 2017 on Hotels
Recommended
for Everyoneby A traveller from Perth, Western Australia
Good hotel- last night in France on way to Paris
Posted Jul. 30, 2016 on Expedia
Pros: Comfortable and clean.
Cons: Lift to rooms to make it easier when clients have several suitcases.
Location: Good for travellers. Limited activities.
Chose this hotel as less than 2 hours from Charles de Gaulle airport and close to main road. Close to shops close by. Onsite parking. Comfortable room with kettle supplied.
Comment from Hotel Management
Dec. 24, 2022 by Laura, Hotel Management
Bonjour,Merci de votre retour, des changements on été apporter.Au plaisir de vous revoir,La réception
by A traveller
Séjour à l'hôtel Kyriad
Posted Mar. 7, 2024 on HotelsHôtel vieillot. La Vmc est très bruyante. Et aussi dehors il y a appareil qui tourne toute la nuit et qui est très porteur de nuisances. Des boules Kies sont disponibles. Sinon ...
Le personnel est très agréable. Au service de ses clients.
Ma porte de chambre du côté couloir, la carte numérique ne pouvait pas l'ouvrir. Obligée de demander une clé manuelle pour entrer.
Comment from Hotel Management
Mar. 8, 2024 by Laura, Hotel Management
Bonjour Madame,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser une note et un avis.Nous avons fait le nécessaire pour la porte et nous excusons de la gêne occasionner.Nous serons ravis de vous revoir dans notre établissement, nous vous attribuerons une autre chambre.Au plaisir de vous revoirLaura
by A traveller
Posted Feb. 29, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Mar. 2, 2024 by celine, Hotel Management
Bonjour,merci pour votre note. Au plaisir de vous accueillir prochainement.La réception
by A traveller
Posted Feb. 23, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Feb. 27, 2024 by celine, Hotel Management
Bonsoir,merci pour votre note. Au plaisir de vous accueillir prochainement dans notre etablissement.La reception