Note fondée sur 179 évaluations de clients

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4,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Costa del Sol Arequipa, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you very much for the time you set aside to share your nice comment regarding your experience at our hotel. Your impressions are very important to us and we are truly pleased to know that you were more than satisfied with our facilities and service provided. We hope to have the joy of welcoming you back again anytime soon. It will be a pleasure for us to serve you.Kind regards,
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2019 sur Expedia
Emplacement calme et serein bien que proche du centre. Agréable parc. Tres bon et copieux petit-déjeuner. Personnel attentif.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2019 par Jorge Alfaro - GM, Gestion de l’hôtel
Cher invité, Merci pour votre avis. Nous attendons avec impatience votre prochain séjour chez nous. Meilleures salutations, Jorge Alfaro Directeur général
1 sur 5
par un voyageur

Statt Arequipa Umleitung nach Lima

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Leider ist der Flug von Cusco nach Arequipa nach Lima umgeleitet worden. Und leider konnte man die Reservierung nicht mehr rückgängig machen, da auch über das Hotels.com - App-eigene Mitteilungsportal keine Verbindung verstellbar war. Obwohl ich hier die Stornierung wegen Flugumleitung mehrmals mitteilte wurde meine Kreditkarte vorbelastet. Schade ich wäre gerne in dieses ehemalige Libertador Hotel gekommen, in dem ich vor ein paar sehr unterhaltsame Gespräche mit dem damaligen peruanischen Präsidenten Kutschinsky führen durfte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Costa del Sol Arequipa, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for taking the time to share your inquiries with us. We truly regret your negative perception regarding your experience with us.In this opportunity, we would like to give you more details about your reservation.When a person makes a reservation through Expedia.com, there are some regulations like cancelations rules, and we can not to change its directly. Given that for us it is really important to keep our guests informed, we would like to mention that all this information is available at the Expedia website and it is also mentioned along the process of the reservation; however we have could cancelled the pre-charge that we had taken, you could see the return about 10 days approximately.We hope that this information has been of great help to you and that it has solved any other inquiry you might have had. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Costa del Sol Arequipa, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you very much for the time you set aside to share your nice comment regarding your experience at our hotel.Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Quedense aqui

Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
Muy buen Hotel,amabilidad,personal atento y amable,instalaviones excelentes,desayuno muy bueno,limpieza todo muy agradable,muy buena ubicacion,altamente recomendado
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Costa del Sol Arequipa, Gestion de l’hôtel
Estimado Luis, Gracias por su comentario, nos complace que todo haya estado acorde y que tuvo una estancia placida.Esperamos poder recibirlo nuevamente.Saludos cordiales
5 sur 5
par un voyageur de Falkville

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 févr. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Great place to stay

Publié le 23 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Equipo Costa del Sol Arequipa, Gestion de l’hôtel
Estimado Ramiro, gracias por su comentario, nos da mucho gusto saber que tuvo una buena experiencia en nuestro hotel, estaremos gustosos de recibirlo nuevamente. Saludos cordiales
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
Well we get there. The air conditioning is broken in the room and they knew it was. Then we have to change our suitcases and go to another room. Then we tried to use the hot tub. It was never hot then I Go to the front desk and pay the bill in the morning. I get going to get my taxi and they're coming after me asking me for 20 vsoyoe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par Costa del Sol Arequipa, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for taking the time to share your inquiries with us. We truly regret your negative perception regarding your experience at Costa del Sol. In this opportunity, we would like to give you more details about the mentioned .According to the web site, our rooms have calefaccion, and some rooms have air conditioning, and we offered you the option to change the room.On the other hand, the hot tub has a temperature according to regulations about 35.When a person leaves a room, the housekeeper checks the minibar, when you paid your bill, there was a person in the room; we had a last consume in the minibar and this was not included in the bill.We hope that this information has been of great help to you and that it has solved any other inquiry you might have had. Kind regards,