Note fondée sur 884 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2021 sur Expedia
Decevant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2021 par john, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for review. We appreciate your feedback. Sincerely, John Zellers General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Quebec, Canada

Publié le 10 juill. 2019 sur Expedia
Service,picine, situation dans la ville et déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2019 par john, Gestion de l’hôtel
Dear MC, Thank you for your review and we hope to see you again soon. Sincerely, John Zellers General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Jenn, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Scott, Thank you for taking the time to leave your feedback, we value you and your time. We hope you choose us next time you are in Asheville.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024
Very helpful, friendly no issues
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2024 par Angie General Manager, Gestion de l’hôtel
Jill, I am so Happy to hear the staff were helpful and friendly and you had a great stay. Please come visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Jenn, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Michael, We are happy to receive your feedback. We hope to see you next time.
1 sur 5
par un voyageur

Motel 6 is better

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
This place is like a motel 6
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Jenn, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Ryan, I am sorry to hear that our property was not to your standard. Please let us know how we can make it better, so we see you next time you are in Asheville.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Jenn, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Michael, Thank you for staying with the Four Points by Sheraton Asheville Downtown. We hope to see you next time you are in Asheville.
4 sur 5
par un voyageur de ATLANTA

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Jenn, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Naomi, Thank you for staying with the Four Points by Sheraton Asheville Downtown. We hope to see you next time you are in town.
5 sur 5
par un voyageur

Would highly recommend

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
The staff and everyone at the hotel was awesome. Loved their stay. Beds were very comfortable and it was very quiet. Didn’t get woke up once.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Jenn, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Jeff,Thank you for providing your feedback for your stay. I am so happy you enjoyed your stay. We hope to see you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
The staff were very helpful and kind. I do think the pics online are a little misleading as we expected it to be a bit fancier but other than being a little dated it was a nice hotel and very clean. We were able to walk anywhere we wanted. Nothing was more than a 15-20 min walk. I’d recommend and we will definitely stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Jenn, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Kristin,Thank you for providing your feedback for your stay. I am sorry that the photos appeared misleading. I have provided your feedback to our general manager. We hope to see you back soon.