Note fondée sur 236 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2023 par Guest Service Agent , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for staying with us and for taking the time to rate your stay.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
The motel was nice. Very unique. No staff on site. If you have a problem you call the posted phone number. States they have a breakfast but nobody was there.
3 sur 5
par un voyageur

Uncomfortable bed and noisy heater.

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
It was very nice except for the bed and pillows. They were not comfortable. Also, we had to unplug the light by the bed to plug in my husband’s c-pap machine. It needs a plug in strip. Lastly, the heater sounds like a truck and would wake us up every time it came on.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2023 sur Expedia
Thank you for the stay and for being so good and working us into a room that was just perfect for us!! Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Norbert,Thank you for choosing to stay with us.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2023 sur Expedia
I almost never leave reviews, but this place was very deserving of an excellent review. Clean, and very nice, cute little extras in the design and layout of the rooms. Very kid friendly, my kids loved it. We will definitely stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Ryan,We want to thank you for taking the time to leave your positive feedback. We are happy to hear you and your family enjoyed your stay with us.We hope to see you in the future. Thank you for staying with us.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2023 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Cheryl,Thank you for taking the time to rate your stay with us. Thank you for choosing us for your stay. Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur de Iona

Publié le 15 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Audrey,Thank you for taking the time to rate your stay with us. We appreciate you choosing to stay with us. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2023 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Summer,Thank you for taking the time to rate your stay with us.Thank you for choosing to stay with us.Best Regards,