Note fondée sur 326 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Rouyn-Noranda

Publié le 25 oct. 2019 sur Expedia
Tres bien situe en ville, personnel serviable, hotel propre
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Cisco, Gestion de l’hôtel
Hello Bryan! We are sorry to hear you had a negative experience. Let us know what we could do to improve, we would love to hear your insight and remedy the issues!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Cisco, Gestion de l’hôtel
Hello Jennifer! Thank you so much for the review! We notice the review isn't completely stellar and would love to hear your input on what you think we could do to improve the experience of staying with us as a guest!Hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

A Short Stay

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
The Blue Scorcher had very good breakfast food, we ate there 2 mornings.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Kaylee Hysell Norblad Front Desk, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay and Blue Scorcher!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Very friendly staff. Feels a bit like a more private hostel. More noisy, than I was hoping for, but not ridiculously so. Would definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Kaylee - Norblad Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback Scott, we really appreciate it! We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par Sophia, Norblad Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you Adam!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par Sophia, Norblad Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thank you Jason!
5 sur 5
par un voyageur de San Antonio

Publié le 16 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par Cisco, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your stellar review! We hope to host you again!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
Friendly and clean. Felt like home
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par Cisco, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the kind words! Our staff does their best to make sure everything is clean and we provide a welcoming atmosphere! We hope to host you again!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2023 sur Expedia
Our Front Desk agent who checked us in was absolutely phenomenal. I appreciate everything he did for us, he was just a real cool dude. He said he’d worked here for six years, I appreciate him and the work he’s doing and he deserves a raise !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par Cisco, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the kind shout-out! We hope to host you again in the future!!