Note fondée sur 3 046 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2024 sur Expedia
Nous avons séjourné 3 nuits et l'ensemble était assez convenable seul défaut l'eau de la salle de bain sortait de la cabine de douche, à notre arrivée les serviettes étaient humides et le réfrigérateur ne fonctionnait pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./Ms. Tehere,We wish to thank you for your valuable feedback. It is nice to know that you enjoyed the location of the hotel. Please accept our sincere apology for all the inconvenience you have encountered.I hope your trip back home was fine.We now look forward to your next stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,We wish to thank you for your valuable feedback. It is nice to know that you enjoyed the location of the hotel. I hope your trip back home was fine.We now look forward to your next stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
Not clean, under-equipped (2 chairs only for a room of 4 to 5 !), dirty and old furbishment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Katia,Thank you so much for your feedback and please accept my sincere apologies that your experience was less than top-notch. Any feedback we receive helps to make us better. I would love to have you come back and give us another chance to prove that this is not usual for our hotel.Warm regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2023 sur Hotels
Place de parking réserver en ligne et aucune nouvelle lave dispo à l’arrivée Porte de douche cassé Réserver un lit supplémentaire en ligne rien en arrivant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,Thank you so much for your feedback and please accept my sincere apologies that your experience was less than top-notch. Any feedback we receive helps to make us better. I would love to have you come back and give us another chance to prove that this is not usual for our hotel.Warm regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2023 sur Expedia
Hôtel propre et bien équipé pour un prix raisonnable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2023 par Shubh, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,It is great to hear that you had a first class stay with us! Thank you for taking the time to review our hotel! We hope you will come back and visit us soon!Warm regards,
2 sur 5
par un voyageur de Papeete

Publié le 12 févr. 2023 sur Expedia
Cet hôtel de mérite pas du tout 4,5 étoiles, 3 ou 3,5 tout au plus - Il est vétuste et limite sale. L'accueil a été catastrophique (attente de 40mn pour s'enregistrer car une seule personne à l'accueil)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2023 par Dan - GSM, Gestion de l’hôtel
Hi EricThank you so much for your feedback. I appreciate your kind comments about our staff. I am sorry that we did not meet your expectations, Please accept my sincere apologies that your experience was less that top notch. We have noted your concerns very carefully and have taken appropriate actions to avoid any such re-occurrence. The issue which was raised in your feedback will help us to improve as a property. I have passed on your recommendations and feedback to the relevant department heads to address. We look forward to welcoming you back in the near future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Fernand,Thank you for staying with us. We appreciate your time and valuable rating. We look forward to seeing you soon. Warm regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2022 sur Expedia
Dès notre arrivée ns avons constaté une grosse tâche sur les draps du lit et des draps laissés dans la machine à laver
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Claude,Thank you very much for your valuable feedback. I am sorry to hear that your stay was not up to your expectations. We have noted your concerns very carefully and have taken appropriate actions to avoid any such re-occurrence. Warm regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rudy,Thank you for staying with us. We appreciate your time valuable rating. We look forward to seeing you soon. Warm regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2022 sur Expedia
ON est arrivé au check in 14h ,, 2 chambres sur 3 pas prète. 1 room pas de TV pendant 3 jours ,, Aucun service nettoyage dans les 3 room pendant 3 jours . ( serviette et poubelles) Matériel en panne et sale dans la room 508 ,(washing machine) Apres discution avec le manager , peu de progres, probleme majeur est le manque de personnel .. aucun geste commercial au check out....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Pascal,Thank you very much for your valuable feedback. I am sorry to hear that your stay was not up to your expectations. We have noted your concerns very carefully and have taken appropriate actions to avoid any such re-occurrence. Warm regards,