Note fondée sur 887 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de la Rochelle

Publié le 31 août 2019 sur Expedia
grande suite avec petit salon séparé idéal pour les insomniaques
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
From all of us, thank you for the fantastic rating! It was an honor to have you as a guest. Please choose us again on your next visit to the area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you, James, for your fantastic rating! We're delighted that you had a five-star experience with us. Your satisfaction means the world to us, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Shreya Anand, Gestion de l’hôtel
Thank You!
1 sur 5
par un voyageur

Stay away!

Publié le 13 mars 2024 sur Hotels
The pictures on this hotel are 100% misleading. The state of the hotel is awful, it is obvious that the owners/management due the bare minimum. It smells bad, there were roaches, the were stains on everything carpet, couch, tables, bedding, curtains, everything you could see had stains. One night they had an ambulance outside with an individual in full hazmat and the police asked us not to use the elevator as they had an incident in the room nearest the elevator. It was the worst lodging experience I've ever experienced. If I could give this negative stars I would!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Shreya Anand, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to reach out to us. We are saddened to know that your experience was anything less than satisfying. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience, we are sorry that we failed to meet your expectations. We hope that you will reconsider and give us another chance to provide you with an experience that is truly excellent in all aspects.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
I will not be back here!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Shreya Anand, Gestion de l’hôtel
Thank You!
3 sur 5
par un voyageur de mission

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Shreya Anand, Gestion de l’hôtel
Thank You!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Hilda,Thank you for taking the time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 3 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Shreya Anand, Gestion de l’hôtel
Thank You!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Shreya Anand, Gestion de l’hôtel
Thank You!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
The shower didn't have good pressure and it was very difficult to calibrate the temperature.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Shreya Anand, Gestion de l’hôtel
Thank You!