Note fondée sur 13 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
We really loved the feel and the relaxing atmosphere. Great food and drinks. Could not stop swimming in the pools. Great for family and friends ❤️ .
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2023 sur Hotels
Great surroundings facing the sea and bridge. Nice huge room. Buggy service to ferry guests around is great as it is a large compound with steep slopes. Furniture a bit old. Food and beverage in hotel needs major upgrade in terms of quality.
3 sur 5
par un voyageur

"Lots of potential waiting to be unleashed"

Publié le 1 août 2023 sur Hotels
Its a large resort that's well maintained. But the service staff and the quality of service/ food/ facilities need some sprucing up. It has a lot of potential if only they get the human factor up to scratch. For eg. the bedding and towels have seen better days. The spa facilities have seen better days and the masseurs are not even in uniform! The staff have great attitude just lacking in the service trainings for a consistent experience. There are lots of facilities on the resort, so it can be an all-in-one resort. Its such a shame to see a lovely well built facility just rot away. I hope the management takes things seriously and allow this resort to reach its full potential.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mai 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mars 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mars 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Dirty chair cushion

Publié le 13 mars 2023 sur Hotels
The dinning area chair cushion mostly stained. Best to change all or not have them.