Note fondée sur 465 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Amazing hotel and was so fantastic from start to finish! Staff are so lovely and helped us with everything we needed & asked. Decor was gorgeous. Room was super clean & bed so comfy. Food was fab. Couldn’t believe how close the hotel was to the everything in Bath. Highly recommend!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Nice room that was very clean and comfortable. Convenient location, good area for walking.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Excellent hotel - I’d definitely stay there again
5 sur 5
par un voyageur

Perfect cozy hotel

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
Amazing hotel, staff, facilities, breakfast, room, interior design, amenities were all perfect. Cannot complain about anything.
4 sur 5
par un voyageur

Great Bath hotel

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Great location, lovely building, super staff, great bar area. Felt our bedroom had limited space for putting our toiletries - table was narrow and had hotel stuff on it. Bedside tables tiny.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Will, Gestion de l’hôtel
Hi Adam,I've already replied to your partner's review on another site, but to summarise, I am confident that we did everything we could to resolve your issue (one missed service for your room which was carried out later the same day when raised). We issued the very generous discount as was requested, yet still we were met with anger and aggression later that day after you departed. Best Wishes,Will HardwickGeneral Manager