Note fondée sur 218 évaluations de clients

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4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par tegan, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your lovely review. We are so glad that you had a good stay with us and do hope that you return in the near future.Kind regards,Tegan
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mai 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2019 sur Hotels
Les chambres donnant sur la rue ne sont pas du tout isolées, on a l'impression que la fenêtre est ouverte alors qu'elle est fermée. Après une 1ère nuit blanche, le réceptionniste nous a donné une chambre qui donne de l'autre côté, sur une toute petite rue et là on a bien dormi. C'était toujours mal isolé mais c'est calme. Il y a très peu de pression dans la douche donc c'est pas confortable. Sinon la literie est de très bonne qualité, le lit est très grand avec plein d'oreillers. La télé est grande et moderne avec YouTube et netflix. Il y a aussi du café nespresso et de bons produits de douche. Le wifi est bon.
4 sur 5
par un voyageur de nord/ sud

Personnel." Top" hyper gentil et serviable

Publié le 3 août 2018 sur Expedia
Tres bien ...etablissement propre, hyper bien situé. Proche des aeroports
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Alysha, Gestion de l’hôtel
Hi Mark,Thank you so much for your lovely review. We thank you for coming to stay with us at House Belfast and are delighted to hear that you had a good stay with us. If there is anything is particular which you would like to highlight to us about your stay please feel free to contact us. We hope to welcome you back for an improved stay in the future and wish you a lovely week/ weekend ahead.Kind regards,Alysha
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Alysha, Gestion de l’hôtel
Hi ChantelleThank you so much for your lovely review. We thank you for coming to stay with us at House Belfast and are delighted to hear that you had a good stay with us. We hope that we have the pleasure of welcoming you back in the future and wish you a lovely week ahead.Kind regards,Alysha
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
So on arrival we checked in headed to our room to be met with a unacceptable smell so called to reception and a receptionist decided to take it upon herself to deal with the issue starting to pour bleach down a shower drain we asked to be moved to a different room but they were fully booked so we decided to leave. No real apologies management hadn’t even manners to ring and apologise very unprofessional would definitely not come back here very disappointed,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Alysha, Gestion de l’hôtel
Dear Emma,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at House Belfast. We sincerely apologise for the inconvenience you were caused by the smell in your room. Due to the unavailability of rooms and not being able to accommodate your request of moving room, our staff member attempted to address this issue promptly. Once again, we apologise for any inconvenience and dissatisfaction regarding your stay. If you would be willing to give us another chance, we would be grateful for the opportunity to provide you with a much more enjoyable stay.Kind regards,Alysha
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Alysha, Gestion de l’hôtel
Hi Thomasz Thank you so much for your lovely review. We thank you for coming to stay with us at House Belfast and are delighted to hear that you had a good stay with us. We hope that we have the pleasure of welcoming you back in the future and wish you a lovely week ahead.Kind regards,Alysha
5 sur 5
par un voyageur de Lurgan

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Lovely hotel staff very pleasant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Sophie, Gestion de l’hôtel
Hi Katherine, Thank you so much for your review. Your positive feedback is truly appreciated. We look forward to welcoming you back for another lovely stay soon.Kind regards,House
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par Alysha, Gestion de l’hôtel
Dear JessyeI am disappointed to hear that your stay at House Hotel Belfast did not meet your expectations. If you have any further feedback regarding you stay please contact us.Kind regards,Alysha