Note fondée sur 148 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Ida, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I am sorry for this kind of scoring as you never arrived in hotel and you were no show.This kind of scoring is just your response on our reply on your request for free cancelation.Kindly be inform that low rates are having strict policy of booking.Thank you for sharing your impressions with us.Best regards,Ida GaborovicManager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2022 sur Expedia
Ils ont très gentil bien responsable sur tt la ceil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2022 par Ida, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for fantastic review. Your nice words are very important for us. With best regards, Ida Gaborovic Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2015 sur Hotels
Hôtel extrémement difficile à trouver : au deuxième étage dans une galerie marchande, près d'un sex shop.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2015 par Jovana Zivanic, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us at Balkan Garni hotel and we truly look forward to welcoming you back . Kind regards,
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Québec

Publié le 15 mars 2015 sur Expedia
Le service est excellent. On fait tout ce qu'il faut pour que, non seulement le séjour à l'hôtel, mais aussi la visite de la ville soit appréciée. La gérante adore son travail et cela se ressent aisément. Belle chambre confortable avec un balcon aussi large que la chambre. Juste en face d'une épicerie et à 30 secondes d'un arrêt de bus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2015 par Jovana Zivanic, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for this fantastic feedback. We are absolutely delighted that you love our hotel and the service we provide. We are dedicated to constantly improve our services and your positive words are much appreciated by everyone here. We look forward to seeing you again soon. Front Desk Manager Balkan Hotel Garni
5 sur 5
par un voyageur

excellent rapport qualité prix

Publié le 19 juin 2014 sur Hotels
L'hotel est facilement accessible en transport public (depuis la gare, tram 12 ou 13). Les chambres ne sont pas exceptionnelles, mais propres et confortables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to post your feedback after your stay with us. We look forward to welcoming you back on your next visit to Belgrade Kind regards, Balkan Garni team
5 sur 5
par LaureCh de Suisse

Service au top

Publié le 15 mai 2014 sur Hotels
Réceptionnistes vraiment sympas, serviables et enthousiastes. Bel hôtel, chambres propres et bien équipées (wifi, sèche-cheveux, mini-bar,…). Petit déjeuner très sympa et local. Proche de l'île "Ada Ciganlija"; superbe endroit, plage, restaurants-terrasses et plusieurs activités sportives (golf, ski-nautique, vélo,…). Hôtel un peu loin du centre-ville (env. 7km) mais pas dérangeant car les taxis sont peu chers (comme la vie la-bas).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to post your feedback after your stay with us. I am delighted you had a good time and were well looked after. We look forward to welcoming you back on your next visit to Belgrade Kind regards, Balkan Garni team
4 sur 5
par crac de paris

In the real city, very nice and comfortable

Publié le 7 sept. 2013 sur Hotels
We stayed in the hotel at the beginning for 2 night as a start to discover balkans, but finally decided to stay two more nights. Rooms are comfortable, and as said in other comments the staff is very friendly. Breakfast is not so extraordinary but it's ok. The situation is not in the center but there is plenty of bus and trams and you'll more feel like living in the real city. It's a little bit tricky to find, you have to go behind the building (by car from the center, turn left at the sign "pionir").
4 sur 5
par un voyageur

Good overall but read.

Publié le 18 oct. 2023 sur Hotels
It was a good hotel overall, conditions were not the best, elevator bit dodgy but works, room was massive and full of space. Bathroom door for shower was broken on one side, not fully functional but overall it was good. On top of a small shopping center, there is Poncho fast food open next door which doesn't accept card and a supermarket crossing road that does accept card. Macdonalds literally infront so good location.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2023 sur Expedia
Oud, geen parkeerplaats. Buiten kamers niet schoon. Douche verstopt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Ida, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your impressions with us.Kindly be inform that we have limited number of parking places and reservation according availability is necessary. During your stay we had renovation of the public space-hallway and corridors so we are really sorry if you had perception of dirty public area. Hope we will have opportunity to host you in the future and make better impression.Kind regards,Ida GaborovicManager
4 sur 5
par un voyageur

Funcional y práctico.

Publié le 1 juill. 2023 sur Hotels
El hotel aguanta, el personal es amable y servicial, las habitaciones son cómodas, el baño grande, pero tiene una ducha tipo cabina que uno piensa que se va a caer, el asensor terrible, suena, parece que golpeara contra los muros y suena muy fuerte; buen desayuno, pero sin parqueadero, si no encuentra lugar en la calle, le toca estacionarse a un parqueadero que se encuentra a 1 km de distancia, se lo recomiendo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Nataša Unić, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Claudio, thank you for taking time to evaluate your stay. Your feedback is valuable and allows us to address areas that could have made your stay more enjoyable. It is great to know you were pleased with most of your visit, the friendly staff, the comfortable room and breakfast. We appreciate you bringing these shortcomings to our attention as it will help us to ensure a better experience for every guest in the future. Our top priority is to take care of our guests so please be assured that we will follow up regarding these matters. Thank you once more for your review and for allowing us the opportunity to improve. We look forward to welcoming you back. With kindest regards, Nataša Unić, receptionist