Note fondée sur 180 évaluations de clients
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4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Top
Publié le 3 févr. 2019 sur HotelsSéjour très court ! Donc très peu à dire.
Service au top
Accueil très chaleureux
Hôtel avec un niveau de propreté perfectible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2019 par Akshay Chonkar, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Patrick, Thank you so much for your kind feedback. Were very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and that you were well looked after. Thank you once again and we look forward to welcoming you back soon at The Ritz-Carlton, Bangalore! Warm regards, Akshay Chonkar Assistant Director of Rooms
par un voyageur
Publié le 15 août 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Thank-you for your time in reviewing us.
We appreciate your positive feedback.
Look forward to welcoming you back.
Warm Regards
Raghu Menon
General Manager
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Zuvorkommendes Personal und eine ausgezeichnete Lounge.
par un voyageur de Hayward
Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
子連れで行きましたが、リッツカールトンキッズのプログラムも参加したりと楽しめました!
何よりスタッフの方が全員親切!!
ビュッフェスタイルの朝食にヤクルトもあり子供が大喜びでした。
par un voyageur de Issaquah
Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Great
par un voyageur
Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Denver
Publié le 26 déc. 2023 sur Expedia
This is a very beautiful hotel and the service is exceptional.All the staff that we met are always smiling and wanting to do their best to make you feel welcome. The restaurants are all extremely good.
We used the spa services three days in a row and we had possibly the best massage in the world. The therapists are trained so well and we really liked our treatments very much.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par George Bennet Kuruvilla , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,It was a pleasure having you stay with us and thank you for taking your valuable time out to review us on Expedia. The team and I are delighted to know that you had a wonderful experience at The Ritz-Carlton, Bangalore and we were able to live up to your expectations. We certainly enjoyed looking after you and look forward to the pleasure of welcoming you back soon. Warm regards, George Bennet Kuruvilla General Manager The Ritz-Carlton, Bangalore