Note fondée sur 10 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Caution Igloo of Enlightenment Unresponsive

Publié le 28 févr. 2022 sur Hotels
I did not stay at Igloo of Enlightenment because the host did not meet me per the booking instructions, also the host did not return my calls or provide alternate check-in instructions. Additionally, all hotels in the town were fully booked for the week and an alternative lodging was unavailable. As a result, I cancelled my Business trip and return home the same day cutting a three day trip to one day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2022 par Jerry, Gestion de l’hôtel
I do not know what to say regarding the guest not being able to reach us. We had another guest, not an Expedia booking, who reached us and had no communication problems. I do know our cellular service can be problematic. I am sorry you had such a bad experience on your trip to Bethel. I do not believe we have received any money from Expedia group. I see this was an Expedia collect so your card was billed and we then are provided a virtual card to collect our fee minus their commission. Have you requested a refund from hotels.com? If you’ve not done so please request refund and we’ll get notified and I’ll approve the refund.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 janv. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2021 par Little igloo person, Gestion de l’hôtel
Wow. What a pleasant surprise for a review. Looking forward to seeing y’all again in your travels. Good luck fishing
5 sur 5
par un voyageur

Hosts go above & beyond

Publié le 3 juin 2021 sur Hotels
Hosts went above and beyond on everything. Really enjoyed my stay here. If i am ever in Bethel again and would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2021 par Scott, Gestion de l’hôtel
Michael, Thanks for the review and welcome you back any day. If you need anything from us, don’t hesitate. Come up and do some fishing, or outdoor recreating next time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2021 sur Expedia
Scott and Jerry were great hosts.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2021 par Scott, Gestion de l’hôtel
Wow. Thank you to the unknown.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2020 par Scott, Gestion de l’hôtel
Enjoyed conversations with Paul Easy to get to know and pleasurable guy A great guest
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2020 par Scott, Gestion de l’hôtel
Shawn, I am sorry that I can’t see the issue with your stay at the moment to address your concern, but please be assured that once able to view it then it will be reviewed and taken seriously Thank you for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Excellent stay in Bethel

Publié le 20 juin 2020 sur Hotels
Scott and Gerry were very kind and accommodating. They took me around town and had lots of good ideas about where to eat or stay etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2020 par Sc, Gestion de l’hôtel
What a cordial and engaged guests. Seemed as if they were part of the Bethel crew