Ratings based on 206 Guest Reviews

Hear it directly from our travellers
4.0 out of 5
87% of guests recommend
3.9 Room cleanliness
4.2 Service & staff
3.8 Room comfort
3.8 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
5 out of 5
by A traveller

Good value pit-stop en route to final destination

Posted Sep. 20, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Sep. 22, 2023 by Richard - réceptionniste, Hotel Management
Bonjour David, merci pour vos commentaires.Toute l'équipe est ravie que vous ayez passé un agréable séjour.Bien cordialement.
5 out of 5
by A traveller

Posted Jul. 24, 2023 on Expedia
Comment from Hotel Management
Aug. 13, 2023 by Richard - réceptionniste, Hotel Management
Bonjour Philip,merci d'avoir pris le temps de nous donner une note sur la qualité de votre séjour dans notre hôtel.Toute l'équipe est ravie que vous y avez passé un moment agréable.Bien à vous et au plaisir de vous revoir prochainement
5 out of 5
by A traveller

Posted May 19, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
May 19, 2023 by Mickael , Hotel Management
BonjourUn grand merci pour votre retourAu plaisir de vous revoir dans les mêmes conditions,Bien à vous,
4 out of 5
by A traveller

Posted May 12, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
May 12, 2023 by Richard - réceptionniste, Hotel Management
Bonjour Jerry,merci d'avoir pris le temps de partager votre avis sur notre hôtel.Toute l'équipe est ravie que vous y avez passé un agréable séjour.Bien à vous
4 out of 5
by A traveller

Posted Apr. 27, 2023 on Expedia
EZ on & off the A320 - breakfast was moderately priced & had enough options as well as filling - staff very friendly & helpful
Comment from Hotel Management
Apr. 27, 2023 by Mickael , Hotel Management
Good morningThanks for your feedbackLooking forward to seeing you againGood for you,
5 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 18, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 19, 2023 by Richard - réceptionniste, Hotel Management
Bonjour Brian,Merci d'avoir pris le temps d'attribuer une note à notre hôtel.Toute l'équipe est ravie que vous y avez passé un agréable séjour.Bien à vous.
2 out of 5
by A traveller

Posted Aug. 27, 2022 on Hotels
Extremely dirty and unclean. Even for a cheap hotel you should make it hygienic. Extremely dirty very disappointing
Comment from Hotel Management
Aug. 27, 2022 by Richard - réceptionniste, Hotel Management
Hello Shahid,You were kind enough to submit your opinion and comments relating to your stay at the B&B Hotel FREYMING MERLEBACH.A big thank you, because your comments are precious to us, they are a source of perpetual improvement.You did not meet during your stay the level of quality that meets your expectations, we apologize. We will try in the future to satisfy you as well as possible by doing what is necessary to improve the various points that you have underlined in your opinion.See you soonCordially,Cordially,Loic FafetManager
4 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 15, 2022 on Hotels
Comment from Hotel Management
Mar. 22, 2022 by Richard - réceptionniste, Hotel Management
Bonjour Fabien, toute l'équipe est ravie que vous ayez passé un agréable séjour dans notre hôtel. Bien à vous. Richard - réceptionniste
4 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 7, 2022 on Hotels
Comment from Hotel Management
Mar. 12, 2022 by Richard - réceptionniste, Hotel Management
Bonjour José, merci de nous avoir fait partager votre ressenti sur notre hôtel. Toute l'équipe est ravie que vous avez passé un agréable séjour. Bien à vous. Richard - réceptionniste
5 out of 5
by A traveller

Posted May 21, 2020 on Hotels
Comment from Hotel Management
May 22, 2020 by Richard, Hotel Management
Bonjour, toute l'équipe est ravie que vous ayez passé un excellent séjour dans notre hôtel. Au plaisir de vous revoir prochainement dans les mêmes conditions. Bien à vous comme à vos proches. Richard - réceptionniste