Note fondée sur 6 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
2,5 Propreté de la chambre
2,5 Service et personnel
1,0 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hi, Noel! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Ava
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2023 sur Expedia
as per our area manager facility and cleanliness is not good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hola, Maricris. Nos entristece ver que no está satisfecho con nuestros servicios. Esté seguro, nos esforzaremos día y noche para asegurar una estancia cómoda en el futuro. Saludos, Eva
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
All good so far. Smooth transaction.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2023 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hey Anna! Thank you so much for acknowledging our efforts and rating us positively. We shall never stop pleasing you with our services. Regards, Lisa
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2021 par Leo, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Noah
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2021 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, thanks for appreciating our efforts by rating us positively. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Joey
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2019 par Adiya, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Adiya!