Note fondée sur 924 évaluations de clients

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4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Leonid, We really appreciate your positive rating following your recent visit, thank you. We hope to have the pleasure of welcoming you again to the hotel in the not too distant future. Kind regards, Stuart Fleming General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Reviewer, We really appreciate your positive review following your recent visit, thank you. We hope to have the pleasure of welcoming you again to the hotel in the not too distant future. Kind regards, Stuart Fleming General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for your feedback following your recent visit. We appreciate you taking the time and your feedback will be reviewed within my team to make improvements where we can and to praise those team members where appropriate.We hope to have the opportunity to welcome you again in the not too distant future.Kind regards,Mark ChildsOperations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Karen,We really appreciate your great review following your recent visit, thank you.We hope to have the pleasure of welcoming you again to the hotel in the not too distant future.Kind regards,Mark ChildsOperations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
The swimming pool and spa was not exclusive to the hotel so we didn’t use as the complex was very busy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Louise,Thank you for your feedback following your recent visit. We appreciate you taking the time and your feedback will be reviewed within my team to make improvements where we can and to praise those team members where appropriate.We hope to have the opportunity to welcome you again in the not too distant future.Kind regards,Mark ChildsOperations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sharon,We really appreciate your great review following your recent visit, thank you.We hope to have the pleasure of welcoming you again to the hotel in the not too distant future.Kind regards,Mark ChildsOperations Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Elaine,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit. Please accept my apologies for the shortfalls in service and standards you experienced. It is through feedback such as yours that we can use constructively to improve our standards and service and I will be working with the rest of my management team to address the shortfalls.Kind regards,Mark ChildsOperations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Victoria,Thank you for your feedback following your recent visit. We appreciate you taking the time and your feedback will be reviewed within my team to make improvements where we can.We hope to have the opportunity to welcome you again in the not too distant future.Kind regards,Mark ChildsOperations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Denise,Thank you for your feedback following your recent visit. We appreciate you taking the time and your feedback will be reviewed within my team to make improvements where we can.We hope to have the opportunity to welcome you again in the not too distant future.Kind regards,Mark ChildsOperations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
Good rooms great Swimming pool,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Andrew,We really appreciate your great review following your recent visit, thank you.We hope to have the pleasure of welcoming you again to the hotel in the not too distant future.Kind regards,Mark ChildsOperations Manager