Note fondée sur 898 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2022 par AJ, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2021 par AJ, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Dave, Gestion de l’hôtel
Good afternoon. Thank you for the feedback. We hope you choose to stay with redwings lodge again.Kind regards
1 sur 5
par un voyageur

Stay away

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Drug users and prostitution all around and in hotel. All areas are absolutely stinking the noise 24/7 is ridiculous. Even the hotel does nothing about it and the bar service is just as bad no ingredients for half the menu and warm drinks served
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Dave, Gestion de l’hôtel
Good afternoon.We are sorry your stay was not up to standard. We will do our best to address these issues.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Decent bed and decent shower - will use again.

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Decent, comfortable bed, warm thick blanket for winter times and a decent shower. Great value for money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Dave, Gestion de l’hôtel
Good evening.Thank you for the feedback. We hope you choose to stay with redwings lodge again.Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Room in need of updating front of house staff very helpful sort out my problem for a iron 10/10
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Dave, Gestion de l’hôtel
Good afternoon. Thank you for the feedback. We hope you choose to stay with Redwings Lodge again.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Room was really clean. Staff were extremely helpful and polite and really look after you during your stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Dave, Gestion de l’hôtel
Good afternoon. Thank you for the feedback. We hope you choose to stay with redwings lodge again.Kind regards
3 sur 5
par un voyageur

Black Mould

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Arrived and got into room and there was black mould all around the window. This was in room 1, ground floor. Staff did not really take much of an interest and found someone was allocated that room after us. Did get moved straight away, but new room was noisy and may as well not have a window, felt we'd been put there for complaining about the mould. Have stayed previously, and had issues before (no towels, this time no pillows). Just needs a bit more care
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Dave, Gestion de l’hôtel
Good afternoon. We are sorry your stay was not up to standard we will do our best to address these concerns.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Dave, Gestion de l’hôtel
Good afternoon. Thank you for the feedback. We hope you choose to stay with redwings lodge again.Kind regards
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Dave, Gestion de l’hôtel
Good afternoon. Thank you for the feedback. We hope you choose to stay with redwings lodge again.Kind regards