Note fondée sur 400 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 mars 2024
late check in/NO room/prepaid in full/"1" rm left/3rd floor/85 yr old woman/ no help/dirty rm & sheets/slept in clothes/toilet overflowed/unable to shower/noisy/no parking/VERY BAD/also had 6 yr old & 44 yr old woman/no breakfast/NO SLEEP...EXPECT CALL from Travelocity!!!REFUND!!!REFUND!!!REFUND travel from Texas to Illinois....
par un voyageur
Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
The heat wasn't working it's was very cold in the room.
par un voyageur
ok hotel
Publié le 4 mars 2024 sur HotelsRoom was comfortable but it needs a deep cleaning...lots of corners being dirty. Needs to be updated...bathroom caulk needs replacing. I did like that there were floors and not carpet in a pet friendly room. We were in a no-smoking room but as soon as you open the door in the hall, all you smell is disgusting cigarette smoke...yuk.
par un voyageur de LaValle
Publié le 26 févr. 2024
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
The staff were polite and pleasant.
The room was worn out and the floors were dirty.
The bathroom seemed clean.
Will not stay again.
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
The property is not equipped with an elevator!! Elderly customers cannot access rooms on the second floor!!
par un voyageur
Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 janv. 2024 sur Expedia