Note fondée sur 762 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2023 par Juan Carlos Meyer , Gestion de l’hôtel
Dear Gerard, Thank you for your review and for choosing EK Hotel. We are glad that you had a pleasant experience with us and look forward to welcome you again in the future. Warmest regards, Juan Carlos MeyerDirectorEK Hotel
par un voyageur
Idéalement situé
Publié le 4 sept. 2021 sur HotelsBien situé à Bogotá dans un quartier calme et safe... Cet hôtel a tout pour plaire. Le petit déjeuner est excellent...
par un voyageur
Publié le 4 avr. 2021 sur Hotels
Hotel, geographical situation, reception staff were awesome - foodcourt downstairs is definetly a plus.
Bed is very confortable and materials are very high quality.
One disappoint was breakfast: poor service because of lack of staff and also coffee! Very poor quality, I asked for a machine one and they said it was not included and charge me extra which I found very unfair.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2021 par Juan Carlos Meyer , Gestion de l’hôtel
Dear Stephanie,
Thank you for your review, because they help us improve our service. Regarding our breakfast, I will take note on your suggestions, I assure you that it is a temporary issue, and that we had just made some adjustments, in order to improve it.
Warmest regards, and I hope that you can give us the chance to welcome you again, and change your perception about the breakfast.
Juan Carlos Meyer
Director
EK HOTEL
par un voyageur
Publié le 26 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2019 par ESTHER B., Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thank you for your positive score to EK Hotel.
Kind regards,
ESTHER BUSTAMANTE F.
Director
EK Hotel
par Luc
Publié le 2 nov. 2017 sur Hotels
DEsapointe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2017
Dear guest,
We are deeply sorry you where disappointed during your last stay.
We hope to have the chance to have you back and compensate it with the real EK experience.
Kindest regards,
ESTHER BUSTAMANTE F.
Director
EK Hotel
par Jean-Claude
Excellent et rare
Publié le 18 nov. 2015 sur HotelsExcellent service with a staff of great amiability.
Perfect situation with new restaurants right next to the hotel.
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Samuel Sanabria - Front Desk Manager., Gestion de l’hôtel
Apreciado Luis, gracias por calificarnos.
par un voyageur
Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Buen hotel, lo uso todos los años cuando voy a Bogota. Las habitaciones son super comodas, la comida buena pero sobre todo ese personal, tan amable, tan atento a los detalles, como hotelera no hay mejor activo que tu personal que hacen este hotel increible. felicidades.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Samuel Sanabria - Front Desk Manager., Gestion de l’hôtel
Apreciada Kirsis, muchas gracias por sus comentarios. Nos complace saber que disfruta nuestro servicio e instalaciones.
par un voyageur
Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Excellent Services and staff very nice!! I love it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Samuel Sanabria - Front Desk Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Floria, thank you for your review.